8 Ocak 2012 Pazar

MERHABA DÜNYA !

Bazı insanların hayatlarında dönüm noktaları olurmuş ya benim kide bugün öyle bir gün dü işte ..

Bugün günlerden 8 ocak pazar ..

Benim sıradan bir izin günüm aklımda bir kaç gün öncesine ait tatil planları arkadaş buluşmaları yada yataktan çıkmama kararları ..

Biraz uyudum biraz uyandım biraz face'de gezdim bir kaç müzik ile kendimi üzdüm ..

Ve en sonunda o yataktan alışverişe diye kaktım .. Arkadaşım la buluştum biraz şaka biraz duygusallık derken bir kaç parça bişeylerde alındı ..

O gün nedense şeytan bu ya dürtüp durdu beni ..Ayaklarım gitmemem gereken bir yere gitti .. Yapmamam gereken bişeyi yaptı ve ben o gün ölümün tuhaftır ki daha önce ölümü iliklerime kadar hissetmeme rağmen bu sefer daha tuhaf bişeydi hissettiğim hayır ölmek değil tam tersi yeniden doğmak ..Yeniden var olmak ..

Ben bugün bir motor kazası geçirdim ..Ben bugün ölümün kıyısından döndüm ..Ben bugün yeniden doğdum ..Ben ben oldum !

Asıl acı olan şey sevdiğimi sandığım herkesin aslında hiç bir zaman sevdiklerim olmamaları ..Benim sevenlerim beynimin içinde yaşıyorlarmış meğer ..Benimle yaşıyorlarmış !

Dedim ya ben o gün ölebilirdim ama ölmek yerine yeniden var oldum ..Çevremdeki tuğlaların hepsini yıktım bir anda ki o tuğlalarıda bana zaten çevremdeki insanlar vermişti hatırlatırım kendilerine ..

Herneyse,bir ölümlerden birde vedalardan konuşmayı sevmem ..

Belki ölmedim ama veda ettim kendime ..Hiç ben olamayan bana ..

3 yorum:

  1. o zaman

    kahvelerin pişti gel
    köpükleri taştı gel
    iyi günümün dostları
    kötü günler geçti gel

    gibi bir türkü söyle onlara :)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun demeyi unuttum,
    geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şükür vücudumdakiler geçti gitti :))şimdi ruhumdakileri temizlemeye çalışıyorum işte :D

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!