8 Şubat 2012 Çarşamba

O SABAH ..


O sabah anladım aslında kendimi kandırdığımı , birine aittim ve aslında hep ona ait olacağımı düşünürdüm .. Öyle olmadığını o sabah anladım ..

Gözlerimi açtım önce yanımdaki adama baktım uzun uzun yüzü tanıdık gelse de kokusu bana ait değildi ..Kim bilir belkide hiç bir zaman bana ait olmamıştı ..

Sonra , bir sigara yaktım pencereden dışarısını seğretmeye başladım tuhaftır ki defalarca kez o eve girip çıkmama rağmen hiç bir zaman manzaraya bakmak gelmemişti içimden nedense o gün görmek istediğim herşeyi görmemi sağladı pencereden dışarıya baktığım herşey .Arkamdan bana sarılan kolların , boynumdan öpen dudakların hiç kimse olduğunu anlamam evet acı verdi bana ama pişmanlık asla ..

Aslında ne görmek istiyordum ben ? Kimi görecektim  aklımda uyuduğum adamı mı ? Sahi varmıydı öyle biri artık benim paranoyak belirtilerim miydi bu düşünceler yada sizofren mi olmaya başlamıştım ben bilemiyorum ?

Ama bildiğim bişey varsa ben hep kendimi kandırmışım asla olmak istemediğim bir kadın kılığında beni hep seveceğini düşündüğüm bambaşka bir adamla geceyi geçirmiş saçma sapan düşünceler ve kabuslar la sabahı sabah etmiştim ..

O sabah bir kez daha anladım ki ben kimseye ait değildim .. Hiç kimseye hatta kendime bile !

Neyse , bu şarkıyı severim nedense aklıma da o sabah geldi ..

Nedense ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!