2 Mart 2012 Cuma

(!)

Ağlamak hiç bu kadar huzur vermemişti ,
Omzunda uyuduktan sonra ..

6 yorum:

  1. deseler ki yapmayı istediğin ama en çok istediğin şey ne diye,budur derim-----------

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu başarabilenlerdenim önce ağladım sonra huzurla uyudum ..

      Sil
  2. uyandığın anı bilmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hala uyuyorum farketmiyormusun !

      Sil
  3. uyanma hiç... çünkü uyandığında huzurun yerini korku alıyor...ben korkmuştum o yüzden hala bazı geceler hala uyanmadım ben diyerek kapatıyorum gözlerimi...

    yeteri kadar uyudun belki de uyurken büyüyen bir şeyler var içinde yeşeren bir şeyler,uyan ve yaz onları...bazı yazılarında nefretin ve kırıklığın kalmış uyku mahmurluğu gibi..uyan ve yaz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahları uykuyla uyanıklık arasındaki zamanda başka bir adamı düşünüp farklı anlamlar yüklediğimde bir kez daha nefret ediyorum kendimden ..

      Bu yüzden sağlam bir öpücüğe ihtiyacım var bu karanlıktan ebediyen uyanmam için ;)

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!