6 Mart 2012 Salı

Saat 3:47

                                                    
Gece saat 3:47 günlerden salı dışarda bardaktan boşalırcasına bir yağmur , burnumda toprak kokusu , elimde kahve fincanı dudaklarım arasında son sigaram ..
Kaç gecedir bu haldeyim , kaç gündür uyumadım saymadım ..Sanırım tam hatırlamıyorum yani doğru düzgün son iki haftadır yemek bile yemedim ..

Sabahları mide bulantıları ile uyanıyorum , aynadaki yüzümden kaçıyorum , kimseyle görüşmüyorum ..Telefonu elime bile almıyorum artık ..Kimsenin sesini duymak istemiyorum ..Kimseyi ne görmek nede dokunmak istiyorum ..Ben yalnız kalmak istiyorum yapayalnız ..

Bugün günlerden sıradan bir salı , dışarda ki yağmur beni içine çekmeye çalışıyor saati önemsemeden umarsızca ıslanmak ama öyle böyle değil gerçekten ıslanmak seninle ıslandığımız o gün gibi ..Son gün gibi , sen ölmeden önceki gibi !

Ben bütün gece hem ağladım hem düşündüm hem gitmeye karar verdim ve sonunda ilk kez tanrı ile işte böyle  elele verip boktan bir kader yarattık ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!