1 Mart 2012 Perşembe

SAÇMASAPAN

Beynimdeki parçalanmalar devam ediyor ..Geçmişi sorgulamak bugüne ait düşüncelerimi yerle bir ediyor yanılan ben miyim acaba diyorum kendi kendime ben mi beceremedim sevmeyi yoksa daima gitmeye meyilli bişey miydi sevda dedikleri bilemiyorum ..

Saçmasapan düşünceler sarıyor beynimi , saçmasapan insanları düşünmeye başlıyorum kendimi kandırıyorum resmen , kendimi tüketiyorum başka tenlerde ..Saçmasapan insanlarla vakit geçiriyorum sonra , keyif değil aldığım tat kendi kendime ihanet ediyorum ben ..Varken yok olmayı seçiyorum !
Sonra ,  saçmasapan bir adamın yanında dokunuşların geliyor aklıma saatler boyu ..Seninle yağmur altında geçirdiğim dakikalar  ,işte o an beynimdeki ağlamaları durduramıyorum bir kez daha ..Bir kez daha anlıyorum geçmişi sorgulamak beni paramparça yapıyor !Bir kez daha küfrediyorum hayata o an ..Geçmiş işte diyorum geçmişler olsun önüne bak diyorum olmuyor ..

Ben yapamadım verdiğim sözleri tutamadım kendimde o cesareti bulamadım ..Bu kez yanlış insan bendim ben aldattım ben vazgeçtim ben terkettim ..Sözünü tutmayan bendim !Şimdi o'nun için HERHANGİ BİR KADIN'IM sıradan , basit , öylesine bir kadın işte..

Bu gece kendime içiyorum , (içmeme çok kızardı oysaki ) böyle düşünceler le kendimi bir kez daha üzüyorum ..
Ahh diyorum yanımda olsaydın da o kadın olmama izin vermeseydin sende az şerefsiz değilmişsin hani ..!

                                                               Hadi bizim  şerefsizliğimize geleceğimizin şerefine ..

15 yorum:

  1. Beni delirteceksiniz...Aynı sözler aynı sahneler bir bir canlanıyor...Bu neye işaret çözemedim belkide sen paralel evrendeki yansımasısın...Yada düşlerdeki yansıması...Bu kadar da olmaz demicem sanırım ikizlerin genel yapısı bu deli gibi severken çekip gitmek verdiği sözleri tutamamak bağlanmaktan korkmak hep varolsun ama gitsin hep beni sevsin gitse dahi özel kalayım şerefsizlik yapıp onu aldatsam dahi ben özel kalayım sıradan olmak canımı yakar...Kimsin sen!!!Sen sus ben anlatayım sana seni...Kimsin sen!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynanın sırlı yüzünde birikir acılar,parıldayan yüzeyinde görünen sahtedir..Zamanın elinde eskiyen bir bedenin yüze yansıyan derin izlerinden başka nesi bana ait ?
      Ben o içerdekiyim işte ;sadece gayret gösterenlerin,ömrüme sinmeye çalışanların fark edebildiği özdeyim..
      Dışım bir kılıf sadece;Çok şatafatlı olmasını istemedim hiç !
      Ben sıradan biriyim ,herhangi biri .
      Ve sen adam asıl sen kimsin ki ??Bana beni anlatacak cesareti bulabiliyorsun kendinde !!!

      Sil
  2. Ben tanrıyım!!!Düş krallığının tanrısıyım...Görünenin ötesinde gezinen, nefes alan ruhların avcısıyım...evrenden bağımsız yaşayan, maskelerin ardında saklı kimliklerin muhabbetiyim...Özünde yalnızlığa terkedilmişlerin yalnız olmadıklarını fısıldayanım...Ve sen tüm bunları terkedeni anımsattın çok çok anımsattın...Sırtımdaki yaranın yansımasısın adeta...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide ben o söylediğin (düşlediğin )kişiyim ..
      Başka bir mekanda başka bir kişi olarak karşına çıktım ..
      Kimbilebilir ki aslını ??

      Sil
    2. Kim bilebilir ki aslolanı; kendisi dahi bilmezken kim bilebilir ki...O düşlediğim değil düşlerime ihanet eden cennetimden kovulan defedilen!!!

      Sil
    3. Madem ona benziyorum ..
      Ben ne oluyorum peki bu durumda ???

      Sil
  3. Ne olduğunu bilmeyi, öğrenmeyi reddettiğim tek gerçek!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman benim dünyama sende hoşgeldin ..Çünkü şu dakikalardan sonra benden uzaklaşman imkansız beni karanlığına çekmeye başladın bile !!!

      Sil
    2. Ahh küçük kız...Cebinde sakladığın çakmak taşların, gözyaşlarındaki parıltı, avuçlarında beslediğin ateş böcekleri...Karanlık herşeyi saklar sakın korkma...Hoş buldum...

      Sil
    3. Sen o'na benzettin ya beni.. Sanki şu kelimelerinden sonra bana da sen o'muşsun gibime geldi birden neysee ..

      Sil
  4. yorumlar evet yorumlar bile ayrı bir hikayenin kahramanları gibi . son zamanlarda okuduğum en güzel yorumlaşma .. her ikiniizinde öyle güçlü kelimeleri var ki .. susmak ve okumak en iyisi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim aramızdaki herneyse sadece yorumlarda gizli ..

      Sil
  5. kuantum fiziğine göre evren sürekli etkileşim ve iletişim halinde...Belki aynı frekanstayız; belkide zıt frekansların çatışması yaşanıyor...aslında bir kaşık yok (matrix'ten alıntı) :))

    YanıtlaSil
  6. ancak bir kadındır tanrı,çünkü kendini ve başkasını doğurabilen tek varlıktır,bu yüzden kadın bilmez tanrılığını ve tanımlayamaz kendini, her doğumunda ayrı bir varlık olur,ve yine bu yüzdendir ki ancak doğurdukları tanımlayabilir bir kadını,doğurduğu gibi öldürmezse tabi kadın....sonrada yıllarca tanrısını arar...bulduğunu zanneder taki tanrısı sandığı yüreğinde parçalanana kadar

    YanıtlaSil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!