14 Nisan 2012 Cumartesi

(!)




       ''Bir uyandım ki artık yoktun ..''

9 yorum:

  1. nasılsınız .. bu şarkı hatırlattığınız için de tşk ederim :) ben size direkt msj yollayamıyorum bir sorun var galiba

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun yeni sanırım . uzun soluklu olur inşallah blogunuz .

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim sercan gayet iyiyim :) umarım sende öylesindir ..bu şarkıyı bende severim özellikle cumartesi günleri daha da güzeldir benim için ..mesaj kısmında da bir sorun olabilir evet bakarım daha sonra ..

    YanıtlaSil
  4. sizide teşekkür ederim uzun süredir sadece bloglarda geziyordum sonradan açmaya karar verdim işte :))yırtıp atmaktansa kağıtları buraya yazmayı tercih ettim bende :D
    Bu arada sizinde blogunuz benim gayet hoşuma gitti bilmenizi isterim sevgiyle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) begenmenize sevindim . yorum ve fikirlerle çok daha iyisini yapabiliriz :)

      Sil
    2. kesinikle ..sonuçta amaç yazıpta kendimizi rahatlatmaksa bunu çok daha iyisini yapabiliriz :) söz konusu olan bizsek :D

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!