18 Nisan 2012 Çarşamba

DÜŞ BAHÇELERİ




Şimdi ..
Bir yağmur yağsa ..
Ama deli deli ve ani ..
Hangisi olduğunu bilmediğim bir evden,
Taze kahve kokusu gelse ..
Karnım da aç olsa
Ama yine de canım kahve istese
Hızlı hızlı ne bulduysam tıkıştırsam ağzıma ..
Bir yandan da cezve ocakta
Yağmur da dinmesin ama ,
Hava da ılık olsun ki ..Bahçemde sardunyalar arasında ..
Atın ölümü arpadan desem ..
Uzatsam şöyle ayağımı,
Tam o anda kapı çalsa mesela ..
Ama ben hiç duymamışım ayak sesi falan ..
Kim acaba? bile düşünmeden,
Karşımda sen !
Elinde en sevdiğim çiçekler ..
Ama ben görmemişim,
O kadar unutmuşum ki seni zaten ..
Buda kim ?demişim içimden ..
Neden sonra anlamışım ki
O sen !
Öyle bişey olsa mesela ..
Sonra ne olurdu peki?
Gerçekten ..
Şimdi ..
Keşke öyle bir yağmur yağsa ...

6 yorum:

  1. biraz da toprak kokusu olsa o yağmurla beraber :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yağmur yağdığında biraz da toprak kokusu vardır zaten ..Benim canım kahve çekti nedense :)

      Sil
    2. evet.. ılık bir havada sıcak bir içicek güzel olurdu.. üşütmeyen bir serinlikte :)

      Sil
    3. kesinlikle özelliklede antalya gibi dengesiz bir hava da :))

      Sil
    4. buranın havası gerçekten öyle :) nerden biliyorsunn? geliyor musun buraya hiç ?

      Sil
    5. hayır gelmiyorum çünkü bu şehirde yaşıyorum :))

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!