21 Nisan 2012 Cumartesi

DERİNDEKİLER



Artık hayatı siklemeyen biri olduğumdan beri ben bambaşka biri oldum ..
Kendimi tanıyamıyorum çoğu zaman ben kimim ?kimim ben ?nerdeyim? burası neresi ?olmak istediğim yerdemiyim ?yanımda ki bu adam kim ? vs vs  ..
Liste böyle uzar gider ..

Ben bu hayat denilen pavyonun en gözde konsomatrisiyim  ..

Ruhum fahişeyken ve kendimi şeytan'a on dört yaşında satmışken kimse bana dünyadakilerin iyi olduğundan bahsetmesin ..Bu çok saçma olur değil saçmalık beni kimse buna inandıramaz da zaten ..

Son on iki yıldır kullandığım haplar la, kokainler le,ve tabi ki en güzeli olan o şırıngayı damarıma basarken aldığım zevki eroinin bütün bedenime yarılırken orgazm olmaktan bile daha fazla uçurduğu o anlar( ahh kalp atışlarım hızlandı sanırım canım mı çekti ne ? ) beni ben yapan tek destekçilerim ,seviyorum sizleri ..

Sonra ;

En çok çöplerden kağıt toplayan insanları sevdim şu hayatta..
Aslında kendimi de çok seviyorum evet ben bir fahişe olabilirim (bu para karşılığı ciğerleri beş para etmez adamlar la yattığım anlamına gelmez tabiki de ) bir eroinman yada bir hiç !

Ama ben buyum olmak istediğim hayatı yaşayan vurdundurmaz, sorumsuz ,özgür ,seks bağımlısı eroinman bir kadın !

Herkes gibi olmak istemezdim , çünkü insan diye orta da gezinen o kadar çok gereksiz varlık var ki yeryüzünde ..En azından kirli bedenli o müsveddlerden farklı bir biletim var cehenneme ..
Cennet annemin ayakları altında olabilirdi , bir annem olabilseydi şayet ..
Ahh pardon !
Saplamasaydım buz kıracağını anneme her gece yaşıyor olacaktı eminim ki ..
Babam kokain krizinden vefat etti ..
Yok kullanmıyordu beni kullanınca görünce göçtü gitti adam ..

Sonra aşk ;
O da çaldı kapımı ..Üstelik beni güzelce kandırmıştı ..Sevdiğini söyleyip , sabah erken uyanıp kahvaltı falan da hazırlıyordu ..
Kimsesizliği mi bir nebze azaltmıştı ..
Bir sabah tepsiyle kahvaltı yerine , bir not buldum mutfak  masanın üstünde ..
Gitmek zorunda olmasaydım sana yumurta kırabilirdim !

Yinede ben çok şanlıyım ..
Hanginiz benim damarlarımda gezinen köpek öldürene sahipsiniz ki?
Sokakta beni görünce ,halime acıyarak bakan gözlerinizi sikeyim !
Asıl ben size acıyorum ulan hanginiz olmak istediği hayatı yaşıyorsunuz ki ?Hanginiz mutlusunuz ki ? En azından ben anlık mutluluklarla bile olsa bunu başarabilenlerdenim ..Ben huzuru toprağın üstünde yatmak olduğunu bilenlerdenim ..

Sizler yüksek apartmanların paralı insanların esir aldığı insan(cık)larsınız ..
Benim ellerim çıplak ,sizin zihniyetiniz !
Bu yüzden dir hayatın sizi sürekli sikmesi !!!!



9 yorum:

  1. buz kıracağı örneği verilmeseymiş iyi yazıymış, evet ama hangimiz evinde buz kıracağı var o en son sharon stone da vardı temel içgüdü filminde. Bizde plastik pompa var birde skoda mı skola mı ne o süngerden var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim mehmet ..Yalnız şunuda söylemek isterim ki bizim evde hala 'buz kıracağı' var ..
      :)

      Sil
  2. ama ama ama ....nefis ... Kitap yazmalısın !!! hemde derhal :)

    YanıtlaSil
  3. aşk tek kişiliktir der yazar..bu aşk ileti neden hep karamsar yapıyor kişiyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşk 'mı en son onu bataklıkta bırakıp feraha çıkmıştım ben .. :)

      Sil
  4. iyi işte renklerin tadını çıkar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu sıralar kırmızı ile sevişiyorum zaten :)

      Sil
  5. şehvet ve dürtülerle kırmızıyı sarmala..bol şans:)

    YanıtlaSil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!