30 Nisan 2012 Pazartesi

SEKS VE İNSANLIK ADINA



Bize bir dünya verdiler yaşamamız için ..
Ama bahsetmediler karanlığından , pisliğinden ..
Ar damarının çatlak olduğundan ve içinden katliamın fışkırdığından ..
Yüzelsel acılardan ,kadınların bacak aralarının iç açılarından,
Sevişmekten ve belki birazda sevmekten söz ettiler ..

Yaşadıkça soluk kesen belkide bu şehrin en vicdanlı orospusu olabileceğimden bahsetmediler ..
Bir ayrım var dediler,üstelik eşit bir ayrım ...
Kadın ve erkek hem eşit hemde ayrı dediler..
Dinledim.Dudaklarını okumak midemi bulandırdı.
Sararmış dişlerinden çürümüş ruhu akıyordu sanki konuşurken ..
Ve tutamadığı tükürükleri,kanalizasyon kadar kötü kokuyordu ..

Bize bir dünya verdiler yaşamamız için ..
Herkesin bir mesleği olduğunu söylediler.Ve benimde dilenci olduğumu ..
Bende söylenmeye başladım ardından.
''Allah rızası için biraz şarap parası ''..
En güzel rüyaları elimdeki şişede gördüm ben .
Dünyanın durduğunu ve İstanbul'un beni terk ettiğini ..
Uzay boşluğunda sallandığımı ve annemi özlediğimi gördüm ..

Bize bir dünya verdiler yaşamamız için ..
Ama yaşayacak çok bişey bırakmadılar ..
Bir gece düşlerimi kestim lime lime ..
İçini boşalttım ve iyi hissettim kendimi.
İyi olacak kadar iyi hissettim hemde..

Bize bir dünya verdiler yaşamamız için ..
Ama üzerine çok fazla boşalmış insanlar.
Ve kazaya kurban giden birçok spermden türemiş insan müsveddeleriyle yaşamamızı istediler..
Çok ağır gelince insanlık,sadece sevişip orgazm olmaya başladım ..
Bende şimdi onlar gibiyim ..!

7 yorum:

  1. sen hiç bir zaman onlar gibi değilsin sen hep farklısın :) farklı kal küçüğüm . yüreğine sağlık nefis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sultanım :) bunları senden duymak daha bir egomu tatmin etti :))

      Sil
  2. Tanrı böyle istedi dediler...Kader böyle yazılmış dediler...Sen şansız doğdun dediler...Tanrının kırbacını yedin dediler...Şeytanın merhametinde lanetlendin dediler...Bilemediler...Tanrı;küçük bir çocuk...

    YanıtlaSil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!