7 Nisan 2012 Cumartesi

SEVDA ATEŞİ EN ÇOK BİTİŞ AREFESİNDE YAKAR KALBİ ÇÜNKÜ AYRILIK;CEHENNEMDEN BESLENİR !



Bitti şiirim ..
Son satırı yazdı gecenin sessiz fısıltılarından arta kalan kırık heceler.Elimde yenik bir kalp kaldı.

Bitti gecem ..
Doğan günün cılız ışığı kenti turuncuya boyadı.Minarelerini batırdı İstanbul günün mürekkebine.Yedi tepesinin üzerine 'Allahu Ekber' yazdı.

Bitti çocukluğum ..
Seni düşünmekle geçen geceden , solgun bir güne düştüm.Kıyıda durupta baktım geçmişe.İnce belli bardağıma çocukluğumu attım.'Sevda kanı' çay doldurdum üzerine.

Bitti umudum ..
Cevapsız kalan son iki mektubum , canlı tutmaya çabaladığım cılız umudu da bıçakladı sırtından.

Bitti yolum ..
Bu şehrin portakal bahçeleriyle taçlanmış sokaklarından birinde apansız karşına dikilmek için binmeyi tasarladığım otobüslerin hareket edişlerini , garın dolambaçlı yollarını umursamazca tırmanışlarını saatler boyu , hava kararana dek izledim bekleme salonunun parmak izlerini taşıyan kirli camı ardından.Anladım ki bu yollar taşıyamaz beni sana ;çünkü sen aramazdaki kilometrelerden çok daha uzaklarda bir yerlerdesin.

Bitti masalım ..
Şimdi asırlar kadar uzak gelen eski zamanlardan bugüne taşıdığım , çocuksu bir saflıkla gerçekleşeceklerini umduğum masallar , içlerinden çıkan canavarlarca tahrip edildi.Prens , kahraman olmaktan çoktan vazgeçti artık ve prenses karanlık ormanın küflü ağaçları arasında öldürüldü kaçmaya çalışırken sırtında ki hançerle.

Bitti mektubum ..
Ak kağıdın her yanını karanlığa bulamak isteyen satırlarca kaderi de belirlenen , gelen günün üzerinde ki kasveti kabullenmiş ve herhangi bir yanıt beklemeyen bu mektubu güneşin ilk ışıklarıyla damgaladım.
Ve , ben bitiyorum artık.
Tasalanma !
Sen hep güçlü dur ayaklarının üzerinde.
Sevgiyle kal , kendinle kal.

                                                  HOŞÇA'KAL ...



1 yorum:

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!