31 Mayıs 2012 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ SEN/FONİSİ




Bugün Tanrı'nın beni  insan(cık)ların arasına gönderdiği o behbat gün ..
Bugün günlerden Mayısın otuzbiri ..
Hep düşünmüşümdür dünyaya gelme amacımı neden benim burda olmam gerektiğini ve gerçekten buraya ait olup olmadığımı ..
Yirmi altı yıl önce herşey farklı olmalıydı oysaki babamın beş dakikalık zevk uğruna beni annemde bırakması ve doğmam bir hataydı ..
Evet ben bir hataydım ..Herkesin başına gelebilecek en büyük yanlış bendim belkide ,niçin sürüklenip geldim şu berbat yere hiç bir zaman anlamayacağım da galiba ..
Bugün günlerden benim doğum günüm..Ben çok uzun yıllar önce bıraktım kutlamaları ,hediyeleri ,toplantıları..
Bu gece sadece gökyüzü izlemek ve bir kaç şarkı mırıldanmak istiyorum ..Sevdiğim adamın koynunda geçirmeyi çok isterdim ama yine her zaman ki gibi olmadı !
Annem hep 'Seni seven biriyle hayatına devam et ' der durur ..Bende öyle yapıcam benim dileklerim gerçekleşmiyor bari başkasının dileği ben olayım ..
Bugün uzun ..
Bugün yalnız ..
Bugün karanlık bir gün ..
Tanrı'nın böyle uygun gördüğü ve  beni cezalandırdığı o saçma sapan gün ..
Belki bir gün ilerde olur ya içimdeki farklı kişiliklerden yeni bir 'ben' yaratabilirsem kendime o günü gerçek doğum günüm ilan ederim !
Çünkü tek bir bedende içimdeki kişiliğin bir tane olmadığını yaşım ilerledikçe farkına varmam artık zor değil ..
Bugün masum'u oynayacağım o yüzden şimdi gidip en güzel maskemi alıp yüzüme aptal bir gülümseme takınıp insan(cık)ların arasında dolaşmalıyım ..Şen kahkahalarım ile ortalığı inletmeliyim ..
Ne diyelim iyi ki doğmuşmuyum o zaman !..

13 yorum:

  1. Yarın da benim günüm... İyi ki burdayız...Sende bilirsin nefes almaktan nefret ederken nefes almaktan zevk almak.Tam bir karmaşa...

    YanıtlaSil
  2. evet canım iyi ki doğmuşsun...

    YanıtlaSil
  3. bu gün senin doğum günün mü??? o zman biraz sonra benim profilime gel :) dogum günü hediyeni ancak orada hazırlayabilirim burada sadece yorum yapabiliyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam sultanım sendeyim biraz geç oldu ama idare et :D

      Sil
  4. her daim :) geç olması Hiç olmamasından iyidir .. yeniden iyi ki dogdun ...

    YanıtlaSil
  5. iyi ki doğmuşsun diyelim biz de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı şeylere rağmen birileri için iyi ki ! :)

      Sil
  6. Doğumgünün kutlu olsun (hani şu üzerinden 5 gün geçmiş olanı). Bu şiir falan... Kendimi çok duygusuz hissettim bir an...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Geçen günün önemi yok düşünmüş olman yeterli :D

      Sil
  7. kadının güçlüsü bir kez doğar ama her gün bir kez daha yineler bu kendine doğumları,nice yıllara her gün için :)

    YanıtlaSil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!