22 Mayıs 2012 Salı

GÖZLERİN BENİM Mİ HALA !?

Ben , seni bana sakladım
Gözlerinin gönlümde açtırdığı çiçeklere inat.
Bir demet papatya topladım terkedilmiş dağ yamaçlarından.
Güz yapraklarını kirpiklerine buladım ,
Hepsi yeşerdiler ..

Umarsız gözlerinin perdelerine inmiş sabah mahmurluğu,
Bir seher vakti solmasını izlediğim ortancalar
Ve eski zamanların dibi yanmış çaydanlıkları ..
Bunlar değil miydi beni sana bağlayan ?
Hepsini alacakmışsın giderken.
Yağma yok !
Ben , onları bana sakladım ..

Kalabalığın verdiği yalnızlık içinde
Ve el değmemiş eski bir kasabanın tozlu yollarını aşınlarken
Ben , seni bana sakladım ..
Sözlerinin gönlümde açtığı yaraya inat
Bahar yapraklarını kelimelerine buladım ,
Hepsi sarardılar ..

Ben , seni bana sakladım .
Merak etme , gözlerin en emin yerde saklı ,
Gömleğimin sol üst cebinde.

Hala gitmek mi istiyorsun ?

O zaman , gözlerin bende kalsın ..
Sen sözlerini al ve GİT  !..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!