24 Mayıs 2012 Perşembe

HAYATIMIN SIRRI ..



Evliydi ..
Biliyordum ..Bir de kızı var'dı üstelik ..Ama bana o kadar yakındı ki sanki diğer yarımdı ..
Hiç duymadım kokusunu ,hiç bilmedim gözlerinde ki parlaklığı ,hiç sarılamadım ben ona olsun ben herşeyi biliyordum ..
Ben onu olduğu gibi seviyordum ..

Bir gün bir labirentin içinde sıkışmış hissettim kendimi nefessiz kaldım ilk defa iç organlarımın böyle darmadağın olduğunu farkettim ilk defa birini bu kadar kaybetmekten korktum  ..
Sustum ,görmezden geldim onu olduğu gibi kabul etmeye çalıştım ama olmadı her geçen gün her konuşmamızda ben ona daha fazla bağlanıyordum ..
Farkındaydı herşeyin gözlerimden görebiliyordu o benim yüreğimin cevap anahtarıydı eksik kalan diğer yanımdı ..
O benim hayat hocamdı ..

Sırrı'ma sırrını katan adamdı ..Bana mutluluğu yakalamanın zorluğunu o öğretmişti ne kadar da çok şey öğrenmişim ben ondan şimdi yazmaya çalışırken fark ettim ..

Evliydi ..
Bu kelimeye defalarca kez alışmaya çalıştım ..Başka birine aitti başka bir şehirde başka bir hayatı vardı ..
Sevmek ile alışkanlık arasında ki ince bir çizgide buldum kendimi çoğu zaman ,onun bir hayatı vardı ve ben onun sadece yaramaz küçük bir öğrencisiydim ..
Başka hayatların ,başka dünyalarına girmeye çalıştığımda çok kızardı bana mutluluğumu istediği söylerdi ama bilirdim mutluluğumu isterdi ama korkardık işte birbirimize hem bağlanıp hem kopmaktan ..

Beni gözü gibi severdi bilirdim ama hep bişeyler eksik olur du aramızda ..Adını koyamadığım sessiz bir uçurumdu  bu ..Belkide böyle olması daha iyiydi ,yoksa kendimi bana ait olmayan bir yalana inandıracaktım ..Bana ait olmayan bir hayatın içinde yerim olmamalıydı o bana ait değildi bedeni başkasına ait olsa da ruhunun her zaman gölgesini hissettim ensemde ..En ufak bir yanlışta bin defa düşündüm o bana bunu yakıştıramaz diye ve hala düşünüyorum yerimde (yanımda) olsa ne yapardı diye ..

Evliydi ..
Ve ben onu -ki onun istemediğini biliyorum ailesine özellikle kızına bağışlamak zorundaydım ..Bir gün herhangi bir şehirde çıkıcak karşıma hissediyorum ve o gün onunla sabaha kadar sadece 'çay' içmek istiyorum en büyük hayalimiz bu o gün tüm geçmişimi unutup yeni bir gelecek istiyorum kendi kurmaya çalıştığım  ailemle ..
Ben onun hayatında sadece bir kaktüs çiçeği olarak yaşarım çünkü ; o ise benim hayatımda her zaman en güzel sırrı'ım olarak kalıcaktır ..
        O benim hayatımın sırrı ..
                 O benim kimsesizliğim ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!