9 Mayıs 2012 Çarşamba

GECE


                                                  Gece beni dinliyor ,
                                               Arkalarda bir yerlerde ..
                                           Yığıntıların arkasında kalmış
                    Paslı yüreklerin tam ortasında , ağrılı sesleri kulak patlatan çığlıklarını
                                            Duyurmak için çırpınıyorlar ..
                                                 Şımarık gece gülüyor kıs kıs.
                                            Bense , onları duymamak için
                                     Küçük hikayeler anlatıyorum kendime ..

6 yorum:

  1. "Şımarık geceyi duymamak için küçük hikayeler anlatma"
    Hoş ve tatlı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimi kandırıyorum ..
      başka bir gece de başka bir hikayenin kahramanı da olabilmek için ..

      Sil
  2. gece dekordur ,kahraman hep sensindir,ama bazen oynamaz rolunu kahraman,geceye küstüğünden değil,yorulduğundan kahramanlıktan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hala mucizeler yaratan kahramanı özlüyorum ..
      her hangi bir gece de tekrar buluşuruz belkide ..

      Sil
  3. kesinlikle kaçırılmaması gereken bir sahne olacak öyleyse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belkide asla gerçekleşmeyecek bir sahne ..

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!