19 Mayıs 2012 Cumartesi

SADE 'CE



''Sadece karşımda otursun,
Hiç konuşmasa da olur sadece varlığını bileyim ..
Dokunmasam da olur,bana kokusu fazlasıyla yeter ..
Tamam gözümün içine de bakmasın eyvallah,
ama nefes alışverişlerini hissedeyim ..
Her solukta o'nu içime çekmeliyim !

Sadece karşımda otursun,
Eski bir dost gibi yada herhangi bir yabancı farketmez ..
Gölgesine bile razıyım !
Üşüdüğümde koynuna da girmeyeyim kabul,
gerekirse zatüre bile olmaya hazırım !
Bana bir daha 'Cennet kokulum ' demese de olur ,
Çünkü ondan başka kimse bende ki bu kokuyu duyamayacak ki ..

Sadece karşımda otursun,
Gerekirse taş kesilsin ama olsun yanımda olsun !

Bir daha başkasına yan gözle bakarsam namert olayım !..''




8 yorum:

  1. Yanında olmasını istemek, hiç birşey yapmasa bile.
    Bu aslında büyük bir samimiyettir, fakat genelde çevremizdeki gürültüden en çok da kendi kendimize yaptığımız gürültüler bu samimiyeti duyamamamıza neden oluyor.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş,pişmanlık,sesini unuttum evet ama kokusu hala bende, başka şeyler buldum.daha mutluyum dıştan ama içim yalan bilirim ben bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen mutlu falan değilsin kandırma kendini !
      unuttum kelimesini yazarken bile ellerinin titrediğini hissedebiliyorum hayatımm ..

      Sil
  3. yapma böyle :((( neden bilmiyorum içim acıdı yaaa !! yapma :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyamam ben sana asma yüzünü biliyorsun sadece içimden geldiği için yazıyorum o gün o an o dk aklıma düştü tekrar elimden ve dudaklarımdan bu kelimeler çıktı işte ..tamamlayabilirdim gözyaşlarımı silmekten yazamadım devamını da ..
      anla !

      Sil
    2. evet her gecen gün çok daha iyi biliyor ve tanıyorum seni tandıkça da seviyor... sevgimle ..

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!