8 Mayıs 2012 Salı

SEN ÖYLE BİR KONUŞUYORSUN Kİ !




Sen öyle bir konuşuyorsun ki ,
                            kelimelerin bir kısmı tutuşup yanıyor ..

Gözlerim yanıyor dudaklarına bakarken ..
Sözcüklerin varınca kulaklarım yanıyor ..

Sen öyle bir konuşuyorsun ki ,
                             ovamdaki karlar eriyor sesinin ateşinden ..
Yüreğimdeki ceylan kaçacak yer arıyor ..
Senin alevin alevden öte birşey..

Sevgiden bahsettiğinde
                            yanında volkanlar sönük kalıyor ..
Ormalar yanıyor ufku kızıla boyayarak ,
                             yüreğimdeki ceylan yanıyor ..

Sen öyle bir konuşuyorsun ki,
                               hüzünlerimin bir kısmı
                                                  alev alıyor ..
Bu şehir alev alıyor bütün ihtişamıyla..

Hayallerim yanıyor !

9 yorum:

  1. Kim bu konuşan :))) Benim cicimemin hayallerini yakıyor :) tez buluna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen emrinize çıkarıyorum sultanım cezasını tez vakitte siz verin kendi ellerinizde :))

      Sil
    2. seve seve küçüğüm :))) yeterki sen iste :D

      Sil
    3. işte benim hatunummmm :))

      Sil
  2. Teşekkürler, dugularımı okumama yardımcı oldunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne mutlu bana duygularınızı yardımcı olabildim ..

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!