20 Haziran 2012 Çarşamba

İKİZLER BURCU MEVSİMİ


Mutlak bir sessizlik içerisindeyim ..
Sana yazıyorum yine sana ..
Ve ,öğreniyorum yazdıkça;insan unutur..İnsan her zaman dilediği kalpte değildir..İnsan ...İnsan işte ..

Mevsim sıcak geçiyor.Sabahları tenleri kavuran güneş,öğle vakitlerinde aşk cinayetleri işliyor.Akşam üstleri huzurlu bir serinlik  yalıyor şehrin yanan kalbini ..Mevsim ikizler burcunda ;bir yaptığı diğerini tutmuyor ..
Kelimelerin sandığım kadar güçlü olmadığını düşünüyorum şimdi -ya da bekleyenle bekleyenin her zaman benzer olmayacağını.Belki yaşamın karşıt kutuplarının gerekli kıldığı bir şey bu.Kim bilir ?

Şimdi gözlerini kısarak bakıyorsun bu cümlelere.Bakışlarında kocaman soru işaretleri.Sen bu durumdayken ben uzaklarda bir yerlerde gülümsüyorum -belki ayaklarımın altında bir parça haliç.Şiirlerimi süzüyorum gözlerime .Yo,büyüdüm kendi hayal kırıklarımın üzerine ağlamayacak kadar.Çünkü yaşam her zaman lütufkar değil ..

Ellerimde titreyen bir şey var ;boğazımda serin bir buhar.Pencerem gene açık.Duman altı bir oda da duman gibi dağılan varlığın dudaklarını büzerek 'Unuttum' diyor.Yüreğim acısı da suretim gülümsüyor bu hayali haline.Ellerin bu kadar uzakken ,tenin bu kadar uzakken göğsün bu kadar uzakken sadece bana ait olmanı beklemenin çocukluk olduğunu biliyorum ..Yine de neylersin,dilemekten vazgeçmiyor yürek.Af edersin -seni abartılı bir sevdayla,özlemle,bekleyişle yorduğum için,af edersin ..

Uyku fazla yakışıyor sana.Üzerine serilen o rehavet,bir şeylere hep geç kalma hissi,belkide hepsi benden sana akıyor.Sevda 'yazı' oluyor belki ..

İşte geçti artık.Zamanı aştık.Kalbinde ağır yaralı buldum kalbimi.Ve yine yazdım ,af edersin.Çünkü biliyorum yorgunsun;uyuyamıyorsun günlerden beri;sebepsiz bir titreme var yüreğinde ve sanki hep bir yerlere geç kalıyorsun ..Biliyorum düşüneceksin 'hayat ne kadar da zor',diyeceksin kendine.Biliyorum işin var-kalbinde kalbimi öldüreceksin-kalbinde kalbimi...kalbinde...yine.

Artık son cümleleri kurguluyorum.Yarına gideceğim hiç bakmadan ardıma..
        Hoşçakal sevdiceğim ..
               Uykulara merhaba ....

                                                                                         

2 yorum:

  1. yine ... ah yine .. götürdün Beni ... yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ahh yine aklıma düştü işte geriye yine satır aralarındaki yaşanmışlıklar kaldı ..

    YanıtlaSil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!