5 Haziran 2012 Salı

TANIDIĞINI SANDIĞIN BEN !..


On dört yaşındaydım ..
Bundan tam on iki yıl önce ..İlk kez o gün şeytana sattım ruhumu ucuz bir alışveriş olsa da kazançlı çıktığımı düşündüm hep ta ki gerçek şeytan ile tanışana kadar ..

On altı yaşındaydım bu kez de ..
Lise birinci sınıf öğrencisiyim ,bilen bilir dersler gerçekten ağırdır birde  ilk cinsellikle (cinsellik dediysem de düpedüz taciz'dir bunun açılımı !) tanıştığımdan sonra iyice erkeklere olan ön yargılarım darmadağın olmuş bir durumdaydım ..İlk intihar girişimlerim ,ilk hayal kırıklarım ve ilk intikam çanlarım o yıllarda boy gösterdi ben o gün benden bir ben daha yarattım ..
Zıt iki kişiydim artık ..

Erkeklere karşı birşeyler hissetmekten ziyade nefret ile yaklaşıp canlarını yakmak boynumun borcu olmuştu  ..Ben buydum kendimi böyle kabul ettim ismim gibi iki farklı kişiydim ..Doğrularımla,yanlışlarımla ,hatarımla sevaplarımla buydum aşk yoktu benim hayatım da olmamalıydı ve kesinlikle olamazdı ..Çünkü aşk'ın  bacak arasında olduğunu öğrenmem o yaşlarda başladı ..
Erkeklerin seninle sadece bir heves uğruna birlikte oldukları bir süre beraber olduktan sonra sadece alışkanlıklara dönüşmen ve hikayenin sonunda da sadece bir yatak arkadaşı (!) olman kaçınılmaz bir sondu işte ..
Bunu anlamam Erkekler için hoş bir durum değildi artık çünkü onlar için aptal bir kadın olman gerekti ki her zaman seni kolayca yatağa atabilsinler diye ..

Sonra On sekiz yaşına bastım ve artık reşit tim ..
Kendimi özellikle de vucüdu mu özgür hissediyordum biri ile birlikte olsam olabilirdim belki ama ben seksi hayatımın bir parçası olarak kabul etmedim hiç bir zaman ..Hele ki iki yıl önce yaşadığım o ilk tacizden sonra!..

Ve Yirmi üç yaşındaydım ..
Aradan geçen yaşanmışlıkları konuşmaya bile değmez çünkü çoğu şey basitti ..Yada ben basitleştir dim..Bir yanım aşka aşık bir kadın oldu çıktı..Aşklarımda oldu evet çoğu şeyden vazgeçebilecek kadar sevdim hatta !..Ama yine de inançlarımdan asla vazgeçmedim ..Diğer yanım ise birine bağlı kalmak yada biri ile beraber olmak nasıl derler 'normal' bir ilişki yaşamak bana göre olmadı kendim ile herhangi bir kadın arasında gidip gelmem de çok uzun sürmedi açıkçası ..Ve bende ben olmaktan vazgeçtim,ben kendimi seçseydim bu kumarda şimdi herhangi bir kadın olmazdım..Ben sıradan olmayı tercih ettim her an her yerde karşına çıkabilecek bir kadın..Öylesine bir kadın ..

Şimdi Yirmialtı yaşındayım ..
Hakkımda sadece ne kadar güzel seviştiğim kalmış insanların aklında ..Oysa benim gözlerimde güzeldir!..Gerçi insanların kalbi bacak aralarında attığı için gözlerimi görmeleri ne kadar da saçma gelir değil mi? ..Aradan geçen koskoca on yıl gözümün önünden geçiverdi de birden ilerlediğim yolda ne kadar da haklıymışım ..Ben bilerek ve isteyerek on dört yaşında ki bir çocuğu öldürdüm ..On altı yaşında  o çocuk içindeki çocuğu öldürdü ..
Ben ruhumu şeytana sattığım günden beri 'Ben' değilim ve o günden sonra karşıma çıkan erkeklerde 'Erkek' değil zaten !..

Ve hala bir bedende iki kişiyim ..İçimdeki çocukların katiliyim ..Kimine göre dünya tatlısı bir deliyim ..Kimine göre aşk acısı çeken bir aptal ..Asıl ben'ce de ben herhangi biri(leri)yim  .. ^-^

2 yorum:

  1. ve senin gözlerinin haricinde gülüşünde güzel Ben gülümseyişini de gördüm .. ve içindeki çocuklara bir nefes fırsat ver :) bak nasıl hayata dönerler .. dışındaki sen 'e sözüm yok o nasıl yaşamak istiyorsa nasıl mutlu oluyorsa öyle yaşasın ! . ama içindeki çocugu şeytandan geri satın al bedeli ne olursa olsun ! gel beni dinle ve o çokların katili olmaktan vaz geç .. ben birini öldürdüm biri bitkisel de ama biri hala bir yerlerde saklambaç oynuyor :) kendimden biliyorum ..sevgimle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bedeller ağır olsa da bunu başarabilecek kadar güçlü olurmuyum bir kez daha bilmiyorum ..
      Ama en azından deneyeceğimm bunu kendim için bir kez daha yapmaya çalışacağımm ..
      Kaybedecek neyim kaldı ki ? !!

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!