30 Temmuz 2012 Pazartesi

ADAM VE KADIN


                Bir hastane koridorunda görmüştü ilk kez o gün adam kadını ..Görür görmez kadının iç organları birbirine çarpmaya başlamıştı bile adamın yüzünde tuhaf bir ifade,kadının yüzünde aptal bir gülümseme..'Merhaba 'dediler utangaç bir ses tonuyla birbirlerine ,adam kendini tanıttı kadına kadın sadece -Memnun oldum dedi.Ve acaleyle merdivenlerden diğer odaya çıktı yüzünün kızardığı belli olmasın diye belkide ..
Aradan üç gün geçti kadın içindeki fırtınayı belli etmeden tekrar gitti hastaneye yerine oturdu eline televizyonun kumandasını aldı gözlerini kapıya doğru yöneltti ..Adam ellerinde poşetlerle girdi kapıdan içeri doğruca çıktı merdivenlerden yukarı görmedi bile kadını ,ya da kadın öyle sandı ..Adamın işi bittikten sonra indi aşağıya merdivenlerin başında gözgöze geldiler adamla hafif bir gülümseme ile selam verdi kadın adama ve sessizce bahçeye çıkıp sigarasını yaktı ..Bir süre sonra adamı yanı başında buldu elinde bir kart vizit -ulaş bana dedi bir şekilde bul beni..Sadece başını salladı kadın peki der gibi ..

O günden sonra ikisi de engel olamayacakları ,içlerinde fırtınalar kopan güzel bir aşk'a yelken açtıklarının farkında değil di ..Beraber geçirdikleri dolu dizgin yıllar ard arda yaşandı .. Hep mutsuz bitmez ya aşk ,bu kezde bitmedi bu aşk ..Bitemedi ..Bitemedi...

Günlerden bir perşembe sabahı beraber uyudukları yataktan gözlerini açarken mecburi bir vedaya adım attıklarının farkındaydı kadın ..Son kez bakar gibi baktı sevdiği adama ..Son kez sarılır gibi sarıldı ,öptü,sevişti    ve gözyaşlarına hakim olamadan elele girdikleri odan dan tek başına ayrıldı ..

Dur diye bağırdı adam arkasından -Bekle beni ne olursa olsun bekle geri döneceğim bize geri döneceğim ..

Peki dermişçesine kafasını salladı kadın -Bekleyeceğim sen dönene kadar bekleyeceğim ..

Aradan 22 ay 8 gün ve 19 saat sonra bir cumartesi gecesi  kadının telefonunda bir mesaj belirdi -Merhaba ..Yutkundu birden eli ayağına dolaştı kahkaha ile gözyaşları arasında gitti geldi dakikalarca hiç şüphesiz ki mesaj atan oydu sevdiği adam dı ..Peki neden bunca zamandır beklemişti neden gecenin bir yarısı atmıştı bu mesajı nedenler arasında sıkıştı bir süre ..
Derin bir nefesin ardından -Hayırdır? diye mesaj attı kadın bu kez ..Elleri titrererek ve sessizce bekledi ..Cevap gecikmedi adamdan -Seni özledim .. O an o dakika o saniye her şey durmuştu kadının hayatında biliyordu yapamaz dı hayatını başka bir adama vermişti o başka birine aitti artık ..Yerinden kalktı aynaya baktı uzun uzun adamın gittiği gün geldi aklına ve son sözleri .. -Bekle beni ne olursa olsun geri döneceğim bize geri döneceğim .. Tam gözyaşlarını silerken onca yıl sonra ilk defa söylenen o büyülü kelime geliverdi  ..

-SENİ SEVİYORUM KADINIM ..

Hıçkıra hıçkıra ağladı ,kendi kendine küfretti,saçma sapan kahkahalar attı ve güneş doğarken sevdiği adama son mesajını attı kadın ...

-Çok geç kaldın ama ..Bitti umudum benim,yoruldum korktum anlasana ..Anlasana korktum yitirmekten düşlerin en güzelini,seni sensiz yaşamaktan çok korktum anlasana ..Başka biri söylediği beni sevdiğini senden önce .Hani kalp birine aittir de anlar ya sarsılarak anlar ya o kalbin kendine yar olmayacağını ..Hani başka bir kalbin merhemiyle gidermek ister ya içinde açılan yarayı ..Hani ait olduğu kalbin kanatan ihtimalini unutmak ister ya ..
Bende aldım ..Kabullendim başka birinin merhem olan kalbini ve onun ömrüne aidim şimdi ...........

-SENİ SEVMİŞTİM ERKEĞİM HOŞÇAKAL ..




10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ilk defa yazarken ağlamadım demek ki o içimden çoktan kopmuş ..

      Sil
  2. ya şakamısın bilmiyorum ama bir insan melankolik olmak için bu kadar kasarmı ya? blogun siyah şablonda yazılar hep matem, bilmiyorum stres içinde gibisin... şuan bunu okuyunca eminim amına koyim sana ne lan diyeceksindir.Söylemende lazım.

    can kırıklıklarıda öyle ne bileyim biraz düz düşünsen.. kabak dolmasını defalarca ısıtmışsın ama yememişsin gibi ,sürekli dolaba kaldırıp sonra ısıtmışsın. Artık ye de kurtul diyeceğim sana
    belki yalnız birisin tam anlam veremedim ama her an şükufe buraya gelmesse atlarım amuğa goyum havaları
    ne ya bu

    biraz gül taşşak geç hayatla kahkaha at
    10 sene sonrada bugünnden farklı olmaz sonra
    20 sene sonrada
    bir bakmışsın gene burada böyle yazılar yazarken bulmuşsun kendini.. sana diyeceğim şey budur sayın melankolik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim fikirlerin için kendine dikkat et benide düşünme salla gitsin sonuçta ben herhangi bir kadınım ..

      Sil
    2. Melankoli bence kağıda klavyeye yansıyan bölümü. Ben bu yaklaşıma uslanmaz romantik demeyi tercih ederdim.

      Bunun bir çıkış yolu arama, terkedilmek istenen bir durum olduğunu sanmıyorum, bundan dolayı bu ruh halini 10 sene veya 20 sene sonra devam ettirmekten yakınacağını da sanmıyorum çünkü anladığım kadarı ile bu şu anda bir alternatif yaşam biçimi zaten. Ha gün gelir an gelir nedenli nedensiz değişir şen şakrak olunur o ayrı, umarım topyekün bunalıma götürmez tabi. Ama istemeyen okumaz, neşeli ol diyerek bir anda başka bir formta da sokulamaz, şu anda bu yaşamdan memnun görünüyor, bu konuda sonuna kadar haklı buluyorum.

      Ha avukatı mısın denirse, yok değilim tabi ancak hayatımın bir bölümünde bu tür şeyleri yaşamış olduğumdan ve çeşitli sub'larımda da benzer aşırı duygudurumunu gördüğüm için bu tür bir yaklaşıma da saygı duymak gerektiğini düşünüyorum.

      Sil
    3. Seninde fikirlerin için teşekkür ederim Sabri,Yanlız bilmen (bilmeniz)gereken bişey var ben sadece yazılarımda melakolik takılırım bu durumun gerçek hayatla hiç bir alakası yoktur ! Tamamen hayal ürünürümdür yani :D :D

      Sil
    4. Alteratif yaşam biçimi yani, hayattan kaçamak... Bilinçaltındaki baskıyı plase etmek...

      Valla sevgili HBK, benim de yaptığım (efendilik) biçim açısından çok farklı değil, yani gerçekten uzaklığı açısıdan değil de, günlük hayatımla discreet olarak, tamamen ayrı olarak gerçekleşmesi açısından...

      Sil
    5. Ben bir ikizler burcuyum iki tane ismim iki tane kişiligim ve iki farklı hayatım var ..
      Anlayacağın çift dikiş gidiyorum hayata :D Yani demem o ki yazılarımla yaşam tarzım çok zıt ..beni blog okuyucularından tanıyan arkadaşlarımda var zaten :D

      Sil
  3. Herhangi bir kadının silik kopuk çaresiz romantizmi, yılların biriktirdiğinin günlük kopunumu...

    Niye herhangi, niye biri...

    Biraz arabesk gelse de, yaşam bu anlamasan da herkese veya herhangi birine saygı duymak lazım...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!