17 Temmuz 2012 Salı

BIRAK BENİ !




Şimdi yoksun !
Düşünüyorum da iyi ki de yoksun.Çünkü seninle ben asla 'biz' olamazdık.Tamam denedik bişeyleri başarmaya çalıştık belki ama ,
hep ama 'lara saklandık.Düşünüyorum da seni ben nasıl sevmişim nasıl koynuma almışım ?Tamam bir anlık bir heves de değildin belki ama ,bak yine ama'ların içinde boğuşuyoruz.Peki özür dilerim önce seni hayatıma aldığım sonra kalbimi açtığım ve yetmezmiş gibi yatağıma soktuğum için.Çünkü sen bunları haketmiyorsun,sen beni haketmedin ! Ben senin hayatından çoktan gittim sen neyi kabul edemedin biliyormusun ?Sana aşık olduğumu sandığında başkasına evet derken bunu gözlerinle görmeyi kaldıramadın.Sövsende , bağırsanda , ağzıma tükürsende sana 'hayır' diyemememi kullandın belkide.Tamam seni seviyorum ve asla vazgeçmek gibi bir niyetimde yok zaten ama yine de iyi ki yoksun kavga etmek değil çünkü niyetim sadece bir süre yanlız kalmak kendi yaralarımı sarmak ve bir süre daha verdiğim kararın doğru olup olmadığından emin olmak istiyorum.Aslında eminimde ne bileyim bir gün geriye döneceğini bildiğim için çok fazla kasmıyorum kendimi herhalde.Ya da pişman olduğun bildiğim için vicdanen rahatım.Tamam kabul bu yazılarıda sana yazıyorum çünkü ben seni hala yaşıyorum sen istesende istemesen de ben seni seviyorum ! O yüzden lütfen geri dönme bunu bütün samimiyetimle söylüyorum artık seni istemiyorum biliyorum kabul etmen zor gibi gözükse de gerçek bu.Beni benimle bırak.
Beni benimle bırak giderken .Başka birşey istemem ayrılırken.Gerisi senin olsun.Senin olsun !..

10 yorum:

  1. gitmesi için yalvardığın adam ,giderken seni senden alıp gitmez,boşuna umutlanma..seni öyle bir sana bırakır ki,işte böyle kurtulmak için çıldırırsın kendinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o adam benden çoktan gitti.benim yalvarışlarım kızgınlığım isyanım ona değil kendime ! satır aralarında gizli herşey dikkatli oku ..

      Sil
  2. gitmemiş,kendini dikkatli oku lütfen,bazen kendimiz göremeyiz hala nerede takılıp kaldığımızı,ama az da olsa haklısın,göndermye başlamışşsın onu kendinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak yine anlamadın o adam benden çoktan gitti .. Gittiği yer benim hayatım değil ara da fark var.şarkıda da dediği gibi beni benimle bırak giderken !Başka birşey istemem ayrılırken.Gerisi senin olsun.Senin olsun !..

      bilmem anlatabildim mi ?

      Sil
  3. en başında anladım zaten gittiğini ,sen bana de ki,beni bana bırakmadı ama ben gene de buldum kendimi , kızma lütfen,anlaşılmak kolay değil ki hemen iki cümlede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızdığımı nerden çıkardın arkadaşım ? Onu yollayan benim kendime aşık edende ..

      Sil
  4. ondan hiç şüphem olmadı zaten

    YanıtlaSil
  5. Buna benzer bir yazı da ben yazmıştım,
    Yazın ben ve onu anlatıyor...
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin hayatında böyle şeyler olmuştur satır aralarında kendını bulman gayet normal bencede teşekküre gerek yok ..

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!