21 Temmuz 2012 Cumartesi

RÜYA



Hadi uyan artık ..
Bak ayaklarımın altında kayıp gidiyor zaman ,
Lütfen uyumayalım hiç,sensiz nefes almak istemiyorum ..
Sen olmadan anlamsızlığımı anlıyorum ..
Hadi uyan artık ,sarıl bana eskisi gibi ..Hiç gitmemiş ,hiç gece olmamış hiç birşey değişmemiş gibi ..

Şşştt ..
Susun beynim ,yüreğim ayrı ayrı konuşmayın ciğerlerim biraz nefes alın ,yüzüme vurmasın içime çürümüş yalnızlığımın kokusu ..
Tanrım bana biraz kudret ver,onu ayırayım rüyalarından , kollarımın arasında kalsın yüzyıllarca ,ona herkes adıyla seslensin ama benden başka kimse ''Cennet'im '' demesin ..

Sonra dudaklarında dolaşsın parmaklarım ,
Hiç bir sınırı ihlal etmeden yüzüne dokunsam ..
Tam gözlerine dokunurken ,gözlerini açıp gözlerime baksan ..
O anda ; Tanrı bize en sevdiğimiz besteyi çalsa mesala ,
Gök gürültüsü ve sağanak yağış gibi mesala ..
Sonra , bir ateş yaksak içimizde tam organlarımızın olduğu yerde geçip karşısına otursak ,
Elimi cebime atıp bir parça jileti dayasam bileklerime ,bir kaç kadeh içsek seninle ' kana kana ' ..
Lütfen uyuma !

Sen uyurken hücrelerim taarruza geçiyor içimde ..
Özledikçe özlüyorum ..
Özledikçe saçmalıyorum ..
Ben rüyamda bile seni özlüyorum !...

21 yorum:

  1. şiirini bir de tersten okudun mu bilmem..ama oku

    YanıtlaSil
  2. yaratılışında bu kadar çok ruhu barındırabilen bir kadın,herkesin yürümeye başladığı yolu çoktan bitirip dönmüştür diye düşününce,zaten sen çıkıyorsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğu şiirimde vardır bu sır ..Çünkü ben hep en son söylemem gereken lafı en başta söylerim .. Şaşırmadım desem yeridir tanımaya başlıyorsun beni buna üzgünüm ama izin veremem ..

      Sil
  3. izin istemeye zaten gücüm yetmez...madem izin yok bana...öyleyse uzaktan yalnızlığına dokunmadan...kendi içinde var olmalarını..kendini parçalamalarını ...içinden çıkan kontrolsüz rüzgarları ...özgürce kendini bırakışlarını...uzaktan ve sessizce izlememe izin ver...seni sana bırakıyorum demiyorum çünkü sen kendini kimseye bırakmayacak kadar asil ve gururlusun...

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Peki dediğini yapalım zevkli olacağına eminim bu arada orda kocaman mail adresim yazıyor ekleyip msn den konuşursak sevinirim ;))

      Sil
  5. Ben rüyamda bile seni özlüyorum !...
    Özledikçe saçmalıyorum ..
    Özledikçe özlüyorum ..

    Sen uyurken hücrelerim taarruza geçiyor içimde ..
    Lütfen uyuma !


    Elimi cebime atıp bir parça jileti dayasam bileklerime ,bir kaç kadeh içsek seninle ' kana kana ' ..
    Sonra , bir ateş yaksak içimizde tam organlarımızın olduğu yerde geçip karşısına otursak
    O anda ; Tanrı bize en sevdiğimiz besteyi çalsa mesala ,
    Tam gözlerine dokunurken ,gözlerini açıp gözlerime baksan ..
    Hiç bir sınırı ihlal etmeden yüzüne dokunsam ..
    Sonra dudaklarında dolaşsın parmaklarım ,
    yüzyıllarca ,ona herkes adıyla seslensin ama benden başka kimse ''Cennet'im '' demesin
    Tanrım bana biraz kudret ver,onu ayırayım rüyalarından , kollarımın arasında kalsın ..

    Susun beynim ,yüreğim ayrı ayrı konuşmayın ciğerlerim biraz nefes alın ,yüzüme vurmasın içime çürümüş yalnızlığımın kokusu ..
    Şşştt ..

    Hadi uyan artık ,sarıl bana eskisi gibi ..Hiç gitmemiş ,hiç gece olmamış hiç birşey değişmemiş gibi ..
    Sen olmadan anlamsızlığımı anlıyorum ..
    Lütfen uyumayalım hiç,sensiz nefes almak istemiyorum ..

    Bak ayaklarımın altında kayıp gidiyor zaman ,
    Hadi uyan artık ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadın efendi senden de korkuyorum,az önce dedikodunu yaptım onu mu duydun ne? :)

      Sil
    2. Öyle bişey yaptı ki bu adam işte bende nerden okursan oku nerden bakarsan bak olaya özlem iyice damarlarımda gezinmeye başladı..
      Nefes alamıyorum çoğu zaman ve yazmak sadece hissetmek o adamı işte o zaman bir nemzede olsa ruhum inanıyor hala birşeylerin canlı olduğuna .
      Biliyorsun ben kolayı sevmem zor olanla da işim olmaz bu yüzden en güzeli içim içimi yese de satır aralarında onu yaşatmak ..

      Sil
  6. korkma ben o adamın en değerli bir saniyesini bile senden almam,alamam...ben kadının yüreğinde sakladığı bir adamın sende ne kadar güzel durduğunu gördüğüm için yazdım,erkeklik beklentilerim bedenimde değil senden ruhumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim korkum senden değil kaderimden dir ...

      Sil
    2. azrailin kaderi can almaktır ama kaderini suçlamaz hiç...ben senin kaderinden bana çektireceklerinden korkmuyorum

      Sil
    3. ben herhangi bir kadınım sana birşey katamam ki zaten ..

      Sil
  7. bir şey katma,ben payıma ne düşerse seninle ilerlerken almaya razıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki. benimle girdiğin bu yolda yalnız başına kalırsan birgün sakın şikayet etme o zaman anlaştık mı ? ;)

      Sil
  8. bu konuyla ilgili düşüncemi birazdan daha net söyleyeceğim,şimdilik şunu bil,ne mecburiyetin olur bana ,ne sorumluluğun..hayat senin yol senin..gelme demediğin sürece seninleyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bir insana kolay kolay git demem benimle aynı yolda yürümek sadece cesaret ister hepsi bu ..

      Sil
  9. şarkıda şiirde süper. Görüşmek üzere

    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!