5 Mayıs 2013 Pazar

HAYATIN ÜÇÜNCÜ GÖZÜ






Hayatın kısa ,provası olmayan ,bir kez yaşanan bir süreç olduğu bilincine kazımış olsaydım eğer,şimdi yapmam gerekenleri ertelemeyecektim ..Belirsiz bir geleceğe ve mutsuz olmayacaktım ..

Hayata önce kendimi merkez olarak bakabilseydim eğer,bu kadar önemli olmayacaktı çevre gözünde ve mahkum etmeyecektim kendimi genel geçer kurallara ..

Hayata daha farklı bakabilseydim eğer,başkalarının bulaşmasına izin vermeyecektim hayatıma.Kendime acımak yerine,hayatımı dünden daha iyi nasıl yaşayabileceğimi düşünecek ve yaşam kalitemi yükseltmiş olacaktım ..

İlişkilerimde illede bir yastıkta kocanmayacağını bilecektim,hayata farklı bir gözle bakabilseydim eğer ..Hayatıma girenlerin genellikle benimle bir süre birlikte yürümek istediğini,sonrasının ise alışkanlıklar ya da çıkarlar gereği yaşandığını anlayacaktım.Beni terk edip gidenlerin peşinden ağlamam ve bir an önce hayatımı kurmaya başlamam gerektiğinin farkına varacaktım ..

Tek başıma kalsam bile hayatta,değiştirmeceğim ilkelerin olması gerektiğini bilecektim.
Özgürlük ve yalnızlığın hayatımın temel taşlarından olduğunu asla unutmayacaktım,hayata başka bir gözle bakabilseydim eğer ..
Kendime ne kadar yatırım yaparsan o kadar özgür olacağımı öğrenecektim bu arada elbette ..

Başka hayatlara imrenmek gerekmediğini,eğer ister ve gerekli çabayı harcarsam ,bende istediğim yaşamı kurabilecektim ,hayata farklı bakabilseydim eğer ..
Kendimden kaçmak yerine ,içimde olan biteni tarafsız gözle değerlendirerek ,hayatın neresinde ne kadar yer kapladığını bilerek ona göre yaşayacaktım hayatı ..

Velhasıl,özlediğim yere taşıyacaktım kendimi,hayata farklı bir yerden bakabilseydim eğer ....

2 yorum:

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!