14 Ağustos 2012 Salı

HERHANGİ BİR FAHİŞE


Yeteri kadar değil ederin kadardır yaşamak ..

Ruhumdaki  fahişenin kötü yola düşüşü;

Aynı yerdeyim ...
Ayaklarımın altında hissetmediğim bir hayat serili..Pis kokulu bir odadayım..Göz bebeklerimde küçük gözleri olan bir kız çocuğu sallanıyor ..Kirpiklerimin arasına kurduğu salıncakla ..

Bir o sallanıyor ..
Bir ben ..
Bir de hayat ..

Ve bir adam elinde 'kiralık' yazılı bir kağıtla yanıma yaklaşıyor ..

''Sessiz ol yoksa yaşarsın !''
Kulağımda çınlıyor tekrardan kelimeler ..
Ya yeniden yaşarsam !
Kaygı yada korkudan olsa gerek ,tüylerim ürperiyor ve diz kapaklarım halsizleşiyor ..
Deniz kabuğunu kulağıma koymuşcasına bir uğultu duruyorum tekrardan ..
Huzur verici bir ses tonu olmaya başlıyor git gide ..

Elindeki kağıda uzanıp sivri dişleriyle gülümsüyor ..
''Al bunu ucuz kadın,sefalet sona erdi..Bunu boynuna as ve ruhunu kirala ! ''
Cümlelerin beynimdeki sirkülasyonu bittiğinde ,çürümüş ciğerlerimi elimdeki sigara dumanıyla doldurup gözlerimi kapatıyorum bir süre ..
Ve zihnimde düşünce yolculuğuna çıkıyorum ..

Hep bedavaya verdiğim ruhumu ; kim neden kiralamak ister diye açtığımda gözlerimi elimdeki kağıttan başka kimsenin olduğunu görüyorum ..

Kağıdın arkadasın da bir not ;
''Şeytanda olsam,bedavaya verilen ruhlara tahammülüm yok ..
Ve sen kadın ;
Ucuz bir fahişe asla olma !..
Yeteri kadar değil,ederin kadardır yaşamak ....... ''



17 yorum:

  1. Ucuz bir fahişe olmak "herhangi bir" fahişe olmakla paralel değil mi? Nereden çıktı şimdi bu kendini pahalıya satmak şimdi ya :-))

    Yoksa ben mi yanlış anladım yoksa anlamadım mı?

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ucuz bir ruhu tasvirlemiş bence kadınnn....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ruhumu şeytana sattığım da 12 yaşındaydım o günden beri hiç bir şey bana pahalı gelmedi zaten ..
      Ruhum başta olmak üzere ..

      Sil
  3. "Şeytan bile benim ruhumu kabul etmiyo" gibi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bingo !
      İşte doğru kelime budur sevgili sabri,
      Şeytan bile benim ruhumu kabul etmiyor artık o derece kirlendim ,kirletildim ....

      Sil
    2. Bunun için Şeytan'dan medet bekliyorsan yanlış yerdesin :-) Kısaca şeytan hoşaftan ne anlar, ağzının tadını bilmez desem bundan güzel bir anlam çıkarmak mümkün müdür? Yoksa şemsiyeyi kafama yer miyim? Ama oralarda siz pek şemsiye kullanmıyorsunuz galiba, hele bu mevsimde...

      Sil
    3. Yo ,benim kimseden bir beklentim yok ki şeytanmış,melekmiş,tanrıymış ..
      Ben kendim için istemiştim bazı şeyleri ama anladım ki yeteri kadar değil ederin kadarmış yaşamak :)

      Bu arada haklısın burda yağmur olmaz bu mevsimlerde oysa nasıl özledim bardaktan boşalırcasına yağmur altında ıslanırken öpüşmeyi ;))

      Sil
  4. yağmur değince aklıma 9.5 hafta gelir..merdivenlerde sevişen iki kişinin ıslaklığı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur altında olsun da nerde olduğu önemli değil yeterki sevişelim ;)

      Sil
    2. Samanlikta da olur catisi aksin yeter, diyorsun sanirim. ve hatirladigim kadari ile erkek kadin da farketmiyor, hatta kadin daha makbuldu sanirim.

      Sil
    3. 9.5 haftada yagmur sahnesinde de kadin erkek giyimliydi diye hatirliyorum. ne karisik is bu ya.

      Sil
    4. Ben hala erkeklerden hoşlanıyorum sabri ;) tercihlerim onlardan yana lakin özel bir kadına da tabiki partnerimin karşında hayır da demem yani ;))

      Sil
    5. Bu ara konu ile ilişkili bir e-posta gönderdim sağ üstteki adresine. Pek bakmadığını söylemiştin. Umarım adres çalışıyordur...

      Sil
    6. Çalışıyor merak etme okudum cavapta yazdım ;)

      Sil
    7. Teşekkürler... Cevap cevaplandı...

      Sil
  5. sabri elbise veya elbisesiz farketmez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, HB gönül kadını, kalanlar teferruat...

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!