24 Ağustos 2012 Cuma

SEN / SİZ / LİK


Bugün sensizliğimin 378.günü ..

Senden ayrıldığım gün herşeyin daha güzel olacağını düşünmüştüm hatta resmen hafiflemiştim artık özgürdüm canım ne yapmak isterse onu yapıyor kiminle yatmak isterse onunla sevişiyorum ..
Gerçek hayat buydu seninle birlikte olduğum zamanlarda hesap vermeler,evden sınırlı çıkmalar ,istenmeyen arkadaşlar la görüşememeler kendimi hep küçük kapısı kapalı bir oda da hissettim ..Kaç defa kavga ettiğimizi hatırlamıyorum bile ,seni o kadar terketmelerime rağmen bir bahane bulup gönlümü almayı nasıl başardığını düşünüyordum hep ..Birlikte geçirdiğimiz dolu dolu yılların ardından saçma sapan mazaretlere sığınıp aniden seni terketmiş olmam hiç mi kafanda soru işaretleri bırakmadı mı acaba ?..
Sonra bir sabah uyandığımda farkettim birşeyleri seni beynimin içinde o kadar büyütmüşüm ki hiç sevmeye vaktim olmamış meğerse ..Ben alışmışım sadece birşeylere,belki kokuna ,kimbilir belki dokunuşuna yada sadece varlığına ..
Şimdi senden ayrıldığım her günü sayıyorum ,her an birşeyler saplanıyor beynime hatta yetmezmiş gibi her adam da senden bir parça arıyorum ..Neydi böyle beni sana bağlayan her geçen gün günden güne bişeylerin anlamsızlığını anlamamı sağlaman sanırım düşünmedim ..
Sensizlik iyice günden güne kemirmeye başladı bütün vücudumu ..Pişmanlık ile özgürlük arasında gidip geldim çoğu zaman ..Yaşadığım bir hayal kırıklığı değil di belki de sen bir şeyleri baştan kazanamamıştın ..
   Herşeyi geçtim de asıl acı olan şey ne biliyor musun ?
                 Başka zaman dokunmuyor da kırgın olduğumda bile ben mi geleceğim yanına ?
                              Biraz özleyemez misin beni ..?!

9 yorum:

  1. Bu kadar ümitsiz yazmayı seviyor musun? Kendine acımayı seviyor musun? Ayağa kalkmak bu kadar mı zor geliyor? Oturup belirsiz sayıdaki şafakları saymak çok mu kolayına geliyor?

    Hayat değerlidir. 378 gün bir hiç için kaybedilebilecek bir zaman değil. Ama kendine acı vermeyi seviyorsan, bundan mazoşist bir zevk alıyorsan yıllar senin...

    Şu kaybettiğin zamanı kalan günlerinin kaç gün olduğunu bilmek isteyen hasta kız çocuğuna vermeyi teklif etsene bir HB'cim. O seve seve alacaktır.

    Hayat yaşamaktır, günleri çarçur etmek değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben içimden geldiği gibi yazıyorum sevgili sabri,hayat güzeldir gerisi teferruat ..

      Hep söylediğim gibi ben ben herhangi bir kadınım bu yüzden herhangi biri olarak diyorum ki,birde madalyonun diğer yüzü var unutma...

      Sil
    2. İçinden geldiği gibi yazmakla güzel birşey yapıyorsun... Ama içinden gelen şey seni etkilemiş olan birşey, bu konuda savunma mekanizmalarını çalıştırmış olman (hatta çoktan) gerekmez miydi diye düşündüm ve paylaştım.

      Çalıştırmamışsan ve bunun özel bir nedeni yoksa artık çalıştır derim :-)

      Sil
    3. Eğer savunma mekanizmalarımı çalıştırırsam kolay kolay yazamam ben tabiki etkilendiğim olayları yazıyorum aksi olsa kendimi savunur kimseyi de dinlemezdim ...
      O yüzden bırak herşey dağınık kalsın ;)

      Sil
    4. Hmmm, edebi sanatçı gibi konuştun :-) daha doğrusu yazdın... Özellikle şairler uçurumun kenarında yaşarlarmış bu işe gerektiği gibi devam edebilmek üzere.

      Seninki de böyle birşey demek ki. Keskin duygudurumu oluşması senin bilerek isteyerek katlandığın hatta kullandığın bir durum, doğru muyum?

      Sil
    5. Yavaş yavaş beni anlamaya başladın sevgili sabri ..
      Kesinlikle haklısın ;)

      Sil
    6. Bana hiç yabancı gelmedi :-)

      Sil
    7. Tahminin hakkında bana birşeyler göndersen özelden mailden HB'cim? Neyin tahmin edildiğini (isabet oranını) merak ediyorum.

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!