17 Eylül 2012 Pazartesi

BOŞLUK (?)



Birden fazla yüze sahip oldum sonunda ..
Hangisi benim hangisi geride bıraktıklarım hangimiz geçmiş ya da geleceğiz belirsiz ...
Kafamda soru işaretleri geçmiş , bugün, ve geleceğe dair ..Bilmek istemediklerim öğrenmek için can attıklarım ve duymaya cesaret edemediklerim ..
Kabul ettiğim tek şey ise korkaklığım !
Geride kendim olmayan bir kimlik, belirsiz bir yaşam stili, ve ışığa gidemediğim kendi labirentimde kaybolduğum bir yüz parçası ..
Bugünde yeni bir kimlik ayırışı ,bambaşka bir yaşam tarzı ve bir bulmacanın sihirli kelimesinde ki yerini dolduramadığım bir tek harfin boşluğu ..
Ve simsiyah bir gelecek ertelemesi benliğimde ...
Şimdi hangisi aslım hangisi kopyam muamma ,ve en gizli gerçek hakikaten ben kimim ???....

9 yorum:

  1. Her iki yüz de aynı olmasın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı yüzün sağ ve sol tarafı bile farklıdır, ayrı olmasına gerek var mı diye dşünüyorum.

      ani iki yüzlü de, yüzsüz de olumsuz kavramlardır, bu sözler ne iştir bilinmez güzelim.. Neyse uzatmayayım, resimdekiler aynı ama..

      Sil
    2. Sen ne kadar zekisin arkadasım ya iki resiminde aynı oldugunu farkettın pes doğrusu !

      Sil
    3. seni sevdiğimi söylemişmiydim ?:))kaç yüzün olursa olsun . ben heryüzünü seviyorum .. ama en çokta Gülenyüzünü ..

      Sil
    4. Binlerce kez söylesen bıkmam benı sevdiğini söylemenden :) Çünkü bende senı bı o kadar seviyorum şu güznlerde çok yüzsüz oldum ya hadi hayırlısı ;)

      Sil
  2. ben nedense ilk bakışta fark ettim sol yanağın olduğunu her ikisinin de tam orda ortada "ben"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ,asıl olan ben'i göremezken ,sen bendeki 'ben'i gördün yaa teşekkür ederim ..

      Sil
    2. teşekkür etme bana bunlar için gerçeği dile getiremezmiş sanacaklar beni oysaki o kadar şiirim var meğer sana yazılmış. sendeki ben beni seviyor gördüğünde... ben kalmıyor sonra.

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!