23 Kasım 2012 Cuma

İZİN :)





Bir fincan çay ve biraz kitap okumaya ihtiyacım vardı şu sıralar güzel gidiyor da herşey ..Bazen insan gerçek anlamda yanlız kalmaya kendini dinlerdirmeye ihtiyac durabiliyor ..Bir süre daha yokum kendime izin verdim kafadan izin kullanıyorum anlayacağınız ama yinede buralardayım geçerken uğrarsam görüsürüz yoksa beni araki bulasın :) Unutmadan bu arada okumam gereken daha çok kitap içmem gereken çay(lar) var ne zaman gelirim gelirmiyim muamma yanlız gitmeden küçük bir sır artık kızıl saçlı değilim :) Yani demem o ki ;geç kalmış değişim zamanı gelsin artık ve herşey değişsin ben gelene kadar sizde kendinize iyi  bakın ve sevgimle kalın ;)

                                                                                            Hell'in ..

2 yorum:

  1. dinlenmek, sesizlik güzel ..tadını çıkar

    YanıtlaSil
  2. İzin senin... Kızıl saçta vazgeçmen ise kötü, baya gönül vermiştin sen bu renge...

    YanıtlaSil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!