12 Aralık 2012 Çarşamba

BEN GELDİM !

 

Geldim ..
Geride bıraktıklarımı hiçe sayarak geldim ..
Düştüm ,kan revan içinde kalktım da geldim ..
Seni ve sana dair ne varsa hepsini yaktımda geldim ..
Karanlık bir kuyudan dimdik çıktım da geldim ..
Ben geldim!

Merak etme sana gelmedim bize gelmedim kendime geldim ..
Kim ne derse desin hiç bir şeyi aldırış etmedim de geldim ..
Tam Tanrıdan vazgeçmişken şimdi büyük bir tutkuyla geldim ..
Ben geldim !

Öldüm ,öldüm .öldüm yine de dirildim geldim ..
Ellerimi ,gözlerimi,yüzümü sakladım da geldim ..
Unutmayacağıma bilakis daha da fazla hatırlayıp canını yakacağıma söz verdim de geldim ..
Ben geldim !

Tekrardan ,değişerek,içimdeki herşeyi paramparça ederek geldim ..
Beni sevmene ihtiyacım kalmadığı için geldim ..
Daha da kararlı daha da hırslı geldim ..
Ben geldim !

Kalk ,uyan ,silkelen kendine gel bak ben geldim !

Artık sevdiğin kadın olarak değil ''gerçek bir kadın '' olarak geldim !!!

4 yorum:

  1. Cem Adrian dinlemeye cesaretim yoktu nicedir.
    Ya da dumanlı dumanlı düşünmeye...
    Şimdi sanki ben yazmışım zannettiklerimi, bir de Cem Adrian dinledim, yine tozdumanım şimdi.

    Herkes kendi acısını yaşıyor sanırım, herkes kendi...

    YanıtlaSil
  2. Ooo, hoşgeldin, Seni Hell-Out olarak bilecektik az daha...

    YanıtlaSil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!