21 Ocak 2013 Pazartesi

ŞEVİŞTİ/K


Ve aşık olduğum adam yıllar sonra zahmet edip geri döndü ..

Ona olan zaafımı,tutkumu,aşkımı bilerek ben geldim dedi.Yapamadım,başaramadım sensiz kalmayı.Seviştiğim her kadında seni gördüm,seni hissettim,seni sevmişim ben yalnız seni dedi.İzin ver tekrar başlayalım,gel bir daha deneyelim,son kez sevişelim..

Sustum..Elimden başka ne gelebilirdi ki aşık olduğum adam öylece karşımda durmuş ben geldim diyordu.Sadece sarıldım ,kokusunu içime çekerek,ağlayarak,büyük bir hasretle sadece sarıldım..Elimi tuttu sonra,uzun uzun öptü dudaklarımdan ,kanım çekildi sanki o an,eksik bir parçam tamamlanmış gibiydi.Ben ,benliğimi bulmuştum resmen ..

Sonra yavaş yavaş,usulca öptü dudaklarımdan,boynumdan,yüzümden..Ellerimin titrediğini hissettim ,ayaklarımın yerde olmadığını ,kalbimin daha fazla dayanamayacağını ..

Birden,tuttu ellerimden duşa götürdü beni ıslak ıslak öpüşmeye başladık.Sevişti/k.Bacaklarımın arasından aktı gitti doğmamış çocukları..
Aşık olduğum adam yanımdaydı artık ve hep yanımda kalacağını söylerek sevişti/k saate aldırış etmeden evin her köşesinde..

Bütün gece kendime gelemedim.Düşündüm,çok düşündüm.O uyudu ben sadece düşündüm.Ben bir adam sevmiştim,bütün hayatımı ellerine bırakmıştım resmen..

Sonra uyandı,gülümsedi,giyindi ve gitti..
Sonra uyandım ,ve bendeki o'nun bir hastalık olduğunu anladım.Bir kangren gibi,günden güne beni öldüren,parçalayan bir hastalık olduğunu..




2 yorum:

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!