18 Şubat 2013 Pazartesi

MUTLU YILLAR


Bugün bu blogun birinci yılını kutluyorum ..

Geçmişe dair bir yolculuğa çıktım bugün,her kelimede yazılan her sözde bambaşka bir kadın gördüm resmen.Aynadaki ben bile inanmazdı bu denli aşık olduğumu.Neler yaşamışım meğer,neleri içime atmışım,nasıl güçlü görünmeye çalışmışım.Velhasıl,ne kadar korkakmışım.

Resimlere baktım sonra uzun uzun ,kendi benliğin de hapsolmuş bir kadındım ben.Bloga adımı verdiğim gibi ''HERHANGİ BİR KADIN''.Bir gün ansızın yolda karşılaşabileceğiniz,sıradan bir an da karşınıza çıkıcak veya bir gün sizinde hayatınızdan geçip gidicek herhangi bir kadındım işte.Müzikleri dinledim sonra defalarca,aklımın en uç noktalarında oyun oynadım,yüreğim kaçtı,mantığım kovaladı.Yenilen her zamanki gibi yüreğim oldu yine,ama yinede pes etmedim.Bir gün başarabileceğimi biliyorum çünkü,mutluluğun dibini göreceğim.Tabi dip diye bişey varsa.

Şimdi,acısıyla arkadaşlıkları ile ve geride bıraktıgım koca bir yılın ardından o çok sevdiğim Cem Adrian parçalarından bir tanesi ile veda etmek istedim geçen koca bir yıla.Herkese,tüm destekleri için,benim gibi herhangi biri ile tanıştıkları için ve bana inandıkları için teşekkür ederim.

Artık kızıl saçlı değilim,ama hala aynı adamı seviyorum.

Ve şu bir gerçek ki,ben hep o adamı seveceğim.İsyanlarıma,yalvarışlarıma,sessiz çığlıklarıma rağmen ben o adamı seveceğim.

Bu blogda yazılan,okuduğunuz her satır,herşey ama herşey  aynı adama aittir.
             
                                                        Şarkıyı da ona armağan ediyorum,mutlu yıllar sevgilim ...

                                                                                                                         HELL'IN ....

2 yorum:

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!