30 Haziran 2013 Pazar

SEVGİLİYE MEKTUPLAR-1


Sevgilim,
Bu gece biraz yazmak istedim sana,biraz kendimden bahsetmek,biraz da ağlamak istedim ..
Kimsenin ,hiç kimsenin beni tanımasına izin vermedim bugüne kadar.
Ben çok güzel yalan söylerim mesela,hani ben bile inanırım çoğu zaman bu yalanlarıma.Öyle ki hep bir şeyleri eksik bıraktım,tamamlamaktan kaçtım belkide bilmiyorum.Hani birine asıl olan 'ben'i  tanıtırsam daha çok üzerler gibime geldi belkide.Çok sevdiler biliyorum,ama birşeyi unuttular ben hiç kimseyi çok sevmedim!Ben ne zaman ''seni çok seviyorum'' diyen biri ile karşılaşsam umursamadım.Çünkü insan ne yaparsa yapsın,kendini sevmeyen birisi ile birlikte olmamalı.Anlayacağın sevgilim,ben ilk defa sende buldum yaşamak istediğim 'ben'i.


Bu yüzden ne zaman mutlu olsam daha çok ağlıyorum.Ağlamak zayıflıktır derler ya ben sırf bu söze inat ağlarım çoğu zaman,zayıf yönlerimi de gör diye değil.Ağlarken bile ne kadar güçlü olduğumu bil diye.Dengesiz bir yapım vardır yani,fakat buna rağmen bütün yükü taşıyabilecek kadar da güçlü hissederim kendimi.Velhasıl,acılarının birazını değil,hepsini paylaşacak gücüm var.Beni sev!Senden çok büyük beklentilerim olmadığını bil.Çok korkmama rağmen ,bir o kadar da umudum var sana.Sen ,seni sevmenin bana kazandırdığı kusursuz bir aşk'sın sevgilim.


Seni seviyorum,seni yarında seveceğim,seni hep seveceğim.Bir gün gideceğini bile bile.Çünkü,seni zorla yanımda tutamam.Hayatıma girmek istedikleri gibi,gitmekte onların tercihiydi.Sen kimseye uyma.Sen gitme.Hani bir gün geldiğinde gerçekten yanımda kalırsan o gün soy adını aldığım gün olur zaten.Ben çok ağlarım,çok gülerim,çok severim.Sana verebileceğim sadece bunlar.
Yanımda kal adam,ölmekten korkmuyorum.Sadece göğsüne yatıp orada yaşlanmak istiyorum.
                                                                                                                                       Hepsi bu!

1 yorum:

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!