30 Aralık 2013 Pazartesi

HOŞGELDİN




Seni tanıdığımda eski bir aşktan kalma yalnızlık kokuları vardı odanın her yerinde.Darmadağın olmuş hayatımın parçaları ile avuturuyordum kendimi.Parmaklarım arasında yarısına kadar yanmış bir sigara önümde bir kaç bitmesini bekleyen kitaplar ve eski sadece bir kaç karede kalan fotoğraf parçaları vardı.Ağlamıyordum ,bilakis daha da güçlü durmaya çalışıyordum bu sefer hayata karşı . .

Sonra,sen geldin.Önce çok sevindim,şaşırdım,korktum ve anladım ki sen bana gelmiştin.Benim herşeyin tüm olayların başından beri sana ait olduğumu bilerek gelmiştin.Evin her köşesi,sen kokmaya başladı birden.Odamın ışığı değişti.Sehpanın üzerinde duran menekşeler canlanıverdi aniden.Yatakta dün geceden kalma bir halde uzanırken buluverdin beni,ağlamamaya söz vermiştim kendime oysa,fakat gözlerim şişmiş elimde parçalara ayrılmış fotoğraf kareleri,yatağın sol tarafında ağzına kadar dolu sigara küllükleriyle . . .

Usulca yaklaştın önce,perdeyi araladın,camı açtın ve güneşi tekrar görmemi sağladın.Karşımdaki lacivert koltuğa oturdun sonra,beni izlediğini hissedebiliyordum.O sırada aklından geçenleri hep merak ettim biliyor musun?Bana her baktığında hala ne gördüğünü merak ediyorum aslında. . .

Ben uyandım,şaşırdım,kimsin sen? diye bile soramadım.Belkide cesaret edemedim,ya da alacağım cevaplardan korktum.Sessiz kaldım,şaşkınlıkla seni izledim bir süre,kim olduğunu anlamaya çalıştım.Sahi,kimdin sen?Öylece karşımda oturmuş benim kendime gelmemi bekliyordun,benim kendime gelmemi . . .

Şimdi yaşadıklarımı evin en kuytu köşesinde rütübet kokan bir yere sıkıştırıp küflenmesi için öylece bırakıp kaçıyorum bir daha asla üzerime sinmemek üzere.Yattığım yataktan kalkamaya çalışıyorum hiç bir yerden destek almadan tek başıma sanki tüm geçmişin ağırlığını ben taşımamış gibi.Tam karşımda bana gözlerinin içiyle gülümseyen hiçbişeyini bilmediğim bir adamın o an ki sihrine inandığım dudakları arasından dökülen ilk sözcük ile hayata yeniden başlıyorum.
                                              ''Merhaba,ben senin sonsuzluğun.''


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!