26 Ocak 2014 Pazar

BENDEKİ 'BEN'


Bedenimde kimlere ait olduğunu hatırlayamadığım kadar çok başkalarına ait izler var.Kiminin kokusu,kiminin dokunuşu,kiminin ihaneti,kiminin de aşkı.Hepsini toplasan bir ''ben'' etmiyor aslında.İçimdeki çığlıkları bastırmama yetmiyor.Yüzleşmem gereken korkularım olduğunu,geride bıraktığımı sandığım başka bir hayatın olduğunu bana unutturmuyor.
Yüreğim hala aynı adama ait,tuhaf  bende miras gibi kalan tek şey hala aynı adam için gözyaşı dökmem.Ve hala dönmeyeceğini bile bile son dört yılımı heba etmem.
Başka bedenlerde unuturum sandım,vazgeçerim,herşeyi bitiririm sandım.Lakin benim sandıklarım ile yaşadıklarım arasındaki uçurumda hep kaybolan ben oldum.
Ne zaman biri tutmaya çalışsa ellerimden,ben onun hayatına dahil oldum.Kendi hayatım olduğunu unuttum.Nefes aldığımı unuttum.Bir kalbim olduğunu unuttum.Ben başkalarının hayatlarına şifa oldum.Ben,ben olmaktan böylelikle çıktım.
Yine başka bir hayat,başka bir adam,başka bir beden.
Dağıttıklarımı toplasam bir ''ben'' eder mi bu kez acaba?


1 yorum:

  1. derin bir nefes cek ve unut her seyi
    ayırmadan hicbirseyi..

    YanıtlaSil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!