7 Şubat 2014 Cuma

(!)



Çok büyük bir boşluk bu ..
İçimde yarattığım ,çıplak bir yalnızlık ..
Annesinin rahminden henüz düşmüş eşcinsel bir kadının feryadı oluyor bazen düşlerim ..
Acımasızsa fırlatılmışlık hissi yağmur damlalarımda,
Karla karışık bir kaç siluet ..
Aforizmalar sıkışmış bir kaç ilaç kutusu ..
İntiharın eşiğinde ceninler ..
Şehir cehennem azabına gebe ..
Ellerim boynuna sarılmış,
Kendi katilim olmak üzere seğrediyorum bu filmi ..

Karmaşık,saçma,soluksuz ..
Böyle yaşanır oldu hayatlar,
İnsani değerler yok artık ..
Gözlerimin altı masum bir mora bürünür ..
Yaşam belirtisi kabul görünür,bir fahişenin köprüden sallandırması eteklerini ..
Ucuz ve kısa metrajlı artık hayatlar ..
Şehir bir karanlığa teslim artık ..
Tanrı bu şehre çoktan küstü,
Keza,yağmur yağdırır arındırırdı kirlerinden bu şehri ..

İsimsiz şehrin figuranı oldum bende ..
İşim , peşkeş çekmek oldu tüm bu saçmalıklara ..
Ara sıra kadeh kaldırmak geçmişteki fahişeliklerime ..
İçimde benden başka kadınların çığlıkları .. 
Doğmamış çocuklarımın isyanları ..
Kendinle gurur durmalısın adam,
Beni bir daha aşk'a inandırıp siktirip gittiğin gibi,
Şimdi uzaktan yalnızlığımı , çaresizliğimi , öyle yapayalnız ve çırılçıplak kalışımı 
Ellerini bulaştırdığın kanımla son sigaranıda yakıp seğrediyorsun ..
Ben öldüm adam,
Eserinle gurur duyabilirsin şimdi!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!