17 Ekim 2014 Cuma

İHANETİN RENGİ



(*) İhanetin bir rengi var mıdır? Varsa hangi renktir? Her şeyin üzerini kapatmaya yeter midir?


Ordasın biliyorum hala bana şaşkın ,tuhaf ve yalvarır gözlerle bakıyorsun. Hissedebiliyorum varlığını zor değil yakınımdasın ama bir o kadarda uzaksın bana. Başkasına sarıldığımı,onun gözlerinin içine baktığımı ,onun koynunda nefes nefes kalışımı her hücrende  yaşadığını biliyorum.
Sen bendin!
Bende ki ayrı bir  organın farklı bir hücresiydin. Biliyorsun ,ben her zaman seni yaşadım her adamda senden parça izleri birleştirmeye çalıştım. Hayat zor,fakat yaşamak o kadar muazzam ki şimdi sen'siz!
Anladın mı şimdi herşey bitiyor artık,yavaş yavaş öleceğini hiç düşünmemiştim böyle can çekiceğini ..Ben hep her hikaye de kendimi öldürmüştüm senin yerine .. Şimdi benden sonra senin öldüğünü ve benim tekrardan nefes aldığımı bilmek büyük bir haz ..
Yatak dağınık,
Çarşaflar buruşuk,
Odanın her yerinde ben varım ..
Hayatının her köşesinde benden izler var ...

Ve sen şimdi kendi dünyanda bensiz kal adam!
Ben beş yılı,hiç düşünmeden beş dakikada çiğner geçerim.Sen ,sen ol sakın bir daha çıkma karşıma.Ben ihanetin diğer rengiyim artık.Kırmızı sende kalsın ,ben ak'lanmaya gidiyorum.

                                                                                         Hoşçakal !...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!