6 Şubat 2015 Cuma

BİR AVUÇ DENİZ ...

... Sonra aniden mesaj geldi "nasılsın" diye. Bilirsiniz işte klasik cevap "iyiyim ya sen" diye verdim karşılığını. Şaşırmıştım,o kadar uzun bir süre olmuştu nasıl olduğumu merak etmeyeli. Sevinmeli miydim bilmiyorum.Kızmalı mıydım bilmiyorum. Şaşırdım,bir süre havadan sudan konuştuk. Sesin de bir burukluk vardı. Canımın parçası dediğim adam, iyi değildi. Hissedebiyordum. Tuhaftı,yalnızdı ve acı çekiyordu.Bana ihtiyacı vardı. Yanında olamadığım her an için bir kez daha kızdım kendime, ona sarılamadığım,onunla uyuyamadığım,onunla yaşlanamadığım için.İkimizde gayet net biliyorduk ki söylemesi gereken tek şey ''sen benimsin!'' demesiydi.Hayal,meyal hatırlıyorum  herşeyi sarhoştum belki evet ama içkiden değildi bu.Ki oysa ilk defa içmiştim bu kadar onun karşında,ilk defa bu kadar zayıftım karşında.Sahi size hiç olur mu böyle şeyler bilemem ama bu bendeki tamamen beni esir almış bir uyuşturucu gibiydi.Kanıma karışmıştı çoktan ve her defasında dozunu daha fazla arttırıyordu. O an,o dk herşeyi bırakıp soluğu yanında almak istebilirdim oysaki.Soluğunu soluk borumda kilitlemek isterebilirdim. Öyle laf olsun diye de değil hani binlerce km olmasına rağmen aradaki okyanusları bile reddedip ''bir avuç deniz'' için herşeyi bırakıp gitmek isteyebilirdim. Ağzından dökülecek tek kelime için.Onunla yaşamam gereken tek bir gece olsa bile.
Bir kadeh bir kadeh  daha derken ardından bir kaç kadehi getirdi.Masada duran küllük etrafa taşmaya başladı söndürdüğüm sigaralardan.
Sonrası mı?
Ne o bana ''gel'' diyebildi,nede ben ona ''evet'' diyebildim.
Ben bir cam parçasının ardından doğmamış çocuklarımın babasına bakıyordum, o ise beyaz eşofmanlı herhangi bir kadına.

2 yorum:

  1. "Canımın parçası" diyen yalnızca bir kişiydi ve tam 6 yıl oldu onu terkedeli... Ardımdan gökkubbeye yükselen yakarışlarını duyan meleklerin gazabından mıdır bilinmez tam 6 yıl oldu hiç kimse gerçek anlamda "canımın parçası" demeyeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tuhaftir ki bu adamda tam 6 yildir benim "canımın parçası" ...

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!