29 Mart 2015 Pazar

TEŞEKKÜR EDERİM

Sana bakmayı sevdim,bakarken ruhumu teslim etmeyi.Elmacık kemiklerini sevdim,yüzüne dokunmanın bu kadar kusursuz oluşunu kanıtlamasını. Sen konuşurken seni dinlemeyi sevdim,saatlerce hiç konuşmadan seni dinleyebilirdim. Hayat hikayenin her sahnesini,her hüznünü,mutluluğunu,sinirlendiğin anları sana dair herşeyi merak ettim. Seni çözmeyi sevdim. Araştırmayı,öğrenmeyi,sorgulamayı. Aklından geçenleri,bana bakarken söyleyemediklerini. Ya da çoğu şeye gülüp geçişini. Beni öperken nefes alışverişlerinin değişimini hissetmeyi sevdim. Göğsüne yattığımda beynimde zamanı durdurmayı sevdim. Yolda yürürken ellerimi her  tuttuğunda verdiğin güveni sevdim. Dürüstlüğünü sevdim,geciksede bazen kimi zaman geriye dönüp onu tamamlamanı. Dostluğunu sevdim,sırtta bıçak izleri bırakmayan.Hata yapmam diyerek tüm hataları kolaylaştırmanı sevdim.Duruşunla hayatımı güzelleştirmeni sevdim.Gülüşlerini sevdim,hayatıma bir gökyüzü yaptığın için.Geçmişini sevdim,kirlenmiş yollardan geçerken bile yüreğindeki temizliği koruduğun için.Çocuksulaşmanı sevdim,evlerin zillerine basan haylaz çocuklar gibi benimle oynamanı. Kokunu sevdim,bana sarıldığında tüm insanları affettirdiğin için.
Ve sevgilim;
Aşkını sevdim,hayatımdaki varlığınla tüm boşlukları doldurduğun için ...
Teşekkür ederim!
Seni,yalnız seni,bir tek seni sevmeme izin verdiğin için.

4 yorum:

  1. Ama en çok ''Seni Sevdim ' ...



    Ben geldimmmm .. özledin mi beni ? <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Özlemek kelimesi az gelir be hatun hoş geldin iyi ki geldin :)

      Sil
    3. Canım benim inan blog ortamını nasıl da özlemişim . kendimce yine karaladım bir seyler :) seni seviyorum .

      Sil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!