30 Temmuz 2015 Perşembe

BUGÜN


(*) İçkinin de vermiş olduğunu yetkiye dayanarak seni terkediyorum!

Son kavgamızdı,günlerden salı.Saat 02:47.Otuz temmuz ikibin on.Toparlamaya çalıştığım ilişki artık gitgide başka problemlere sebep oluyordu.Yoruldum anla! diye bağırdı.Bir gün olsun bu kelimeyi ondan duyacağımı asla düşünmezdim.Mazereti buyduBeyefendi yorulmuştu.Ağlamak sanırım o an yapılabilecek en aptalca eylem sayılabilirdi.Tebessüm ettim hafifçe.3 yıl 7 ay 41 gün sonra benden ayrılma gerekçesi karşında sadece tebessüm ettim.Her aşk bir gün biter mi? böyle demişti geçen yaz gittiğimiz bir arkadaşımızın düğününde.Evlilik aşkı öldürür mü? gibi soruları da ardarda eklemişti. Ne demeye çalıştığını anlamamıştım o zamanlar.Evlilikten korktuğunu  biliyordum.Daha doğrusu böyle bir sorumluluğun altında olmak için ikimizde çok gençtik.Üniversitenin bitmesi ve bir iş gerekliydi.Sevgili olmak belkide ikimiz için daha cazipti.Ben bunca zaman böyle bahanelerle mi avuttum yani  kendimi?Sırf sevdiğim adam üzülmesin,kırılmasın,korkup kaçmasın diye mi göz yumdum.Göz göre göre kendimi mi harcadım?

Sonra bir akşam gelip bana yoruldum anla! demesi için mi ben,ben olmaktan çıktım.Otur dedim sadece,sakinleş,yeterince içkilisin.Bana nasıl davranmam gerektiğini söyleyemezsin diye devam ettirdi konuşmasını.Çoğunu hatırlamadığım cümlelerin arasında boğuldum bir an.Ne yapmak istiyorsun diye sordum gitmekse derdin git.kalmaksa eğer zaten biz bugün bittik dedim gayet yumuşak bir sesle.Sanki ben yıllarca bu konuşmayı bir gün yapacakmışız gibi hazırlamıştım kendimi.

Mutfaga doğru yöneldi,dolabı açtığını gördüm köşeden bir bira aldı salona geri döndü.Al iç diye şunu uzattı.Kavga ederken eşit olmamız gerekliymiş.Eğer o birayı içersem beni hayatın boyunca bir daha göremeyeceksin dedim.Kahkaha attı.Elinden aldığım gibi birayı yarıladım birden.Anlat dedim sonra?Ne yordu seni?Neydi bizi bugün bu hale getiren şey?Bitti mi aşk?Gidecek misin diye sorular sormaya başladım.Kopacaksa kopsun ipler diye geçirdim içimden.Masada ki sigara paketine uzandı elim,o sırada yüzünde garip bir acı gördüm.Ellerimle sigara yerine onun ellerini tutmak istedim.Sıkıca sarılıp geçti sevgilim demek istedim.Kafamdan geçen binlerce düşüncenin arasında şu sözü kendime getirdi beni.

Aşık oldum ben dedi.Başka  birine aşık oldum.Bu ilişki beni çok yordu.Senden beni anlamanı beklemiyorum.Ama anla.En azından çalış.Böyle bitsin istemezdim.
Klasik teselli cümlelerini sıralamaya başladı.Oturduğum koltukta öylece kalakaldım.Kalan yarım birayıda bitrdim.Ardarda üç sigara içtim.Derin bir nefes çektim.Bitti mi konuşman diye sordum.Kafasını salladı sadece.Çantama uzandım.Onu orada hiç bişey söylemeden kapıyı çarptım çıktım.

Onu bir daha hayatım boyunca hiç görmedim.Hiç merak etmedim.Hiç aramadım.Sadece her yıl bugün bir bira içip sabaha kadar ağlayıp bu şarkıyla onu terkettim.

                                                                                                                Her yıl bugün...

8 yorum:

  1. bilmeliyiz ki, her yeni sey gibi asklar da eskir..
    biter ve fakat hayat devam eder..
    bitenlerin uzerine yeni asklar insaa ederek..

    ozetle; dunlerini cope at, gor bak nasılda hucrelerin dans edecek:)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Yazabilseydim eğer yorgun olmazdım onu bile yazamıyorun o derece yorgunum ..

    YanıtlaSil
  4. Yazabilseydim eğer yorgun olmazdım onu bile yazamıyorun o derece yorgunum ..

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!