21 Ağustos 2016 Pazar

AĞUSTOS GECESİ

Canım .. Canım benim sevgilimm ..
En iyisi yazmakti bende öyle yapiyorum,çünkü sana anlatamiyorum seni kırmak istemiyorum bu yuzden yaziyorum. İstersen okumayadabilirsin ama yine sen bilirsin ..

Bu güne kadar defalarca ayni konu geldi gündeme, sonrasında hep kriz alınan yaralar aldigin yaralar..Bu güne kadar göremediğim aslında görmek istemediğim bir şey varmış .. Sen karını seviyorsun,ve ben bunu bile bile bu ilişkiyi kaldiramiyorum. Kendimi kandırmışım resmin tamamini gorememisim bir türlü, hep son firca darbesi gözüme batmis durmuş. Oysa tuval en bastan yanlis gerilmiş. Neyse çok uzatmayayim bugün ben senden gerçekten vazgeciyorum ..
Defalarca ,defalarca söz vermiştim ben sana ama bu sözü tutamiyorum.Tutamazdim zaten yanlis sözler vermisim kalacagim diye ..
Çok düşündüm çok fazla düşündüm söylediğin herşey doğru ,gözümün içine baka baka ben "ayrılmayı düşünmüyorum" diyorsan benim yerim neresi olabilirdi? Haklisin sen bana hic söz vermedin hic gelecek vaatdetmedin benimde bunu istemeye hakkim olamazdi zaten. Bilerek basladim ben bu ilişkiye ,aşık olacagimi bilmeden ..
Ta ilk gunden en baştan ilk dakikadan itibaren ben ,evli ve çocuk sahibi bir adama sarildigimi öptüğümü  yatağa girdigimi biliyordum. Ben bu "evli ve çocuk sahibi adamin" yani senin tüm sartlarini olduğu gibi kabul ederek seninle beraber olmaya basladim.tüm sartlari bilerek ve kabul ederek.Ama bu şartlarin bir gün değişeceğini umut ederek değil. Bilerek ..
Simdi lütfen önünde ki tabloya beni sevdiğini ve değer verdiğini unutarak birazda acimasizca bak..
Bir kadinin evli,eşini seven,çocuğuna tapan bir adamla birlikte olmasinin sartlari nelerdir? Tek şartı vardır ona ayiran zamani en iyi şekilde değerlendirmek. Bu adamin ona ne verip veremeyeceği ,ne kadar zaman ayiracagi ne şartlar altında ne gibi mekanlarda zaman ayirabilecegi hayatin da hangi siraya koyabilecegi bellidir. Bunlar adamin tercihi değil bunlar adamin temelinde vardır. Ve kadin bu şartlara ya uyar ya uymaz. Ama asla değiştiremez değiştirmemelidir. Sadece kabul edebilir. Kadin daha fazlasini hic bir bagi olmayan sadece kendisi için hazir bir erkekten beklenebilir.
Ne bekler? Sadakat.. Sadakat bekliyorsa yanlis bi adamla beraberdir, çünkü adam zaten evlidir. Ortada boyle birşey söz konusu olamaz.
Öncelik.. Mümkün değil, bunu bir kör bile görebilir..karisi değilse bile çocuğu ilk siradadir.bu nedenle buda söz konusu olamaz..
Aşk ve sevgi.. Kendini kandirmaca.. Adam karisini zaten seviyor ve onunla beraberse kadin yine yanlis yerdedir. Bu adamin kendisini sevmeyecegini bilir ,sadece kadin kendisine yakin geldiği için "seni seviyorum " der geçer.
Paylasim .. Tabi bizim durumumuzda bu farklı birinci paylasim dostluk üzerine ki bu konuda bi problemde yok aslinda ikincisi duygusal paylasim.. İste buda mümkün değil çünkü zaten adam tam anlamiyla kadina ait değil ..
Özgürlük .. Buda iste en komik olan tarafi, Adamin sol elinde tasidigi alyans gözünün içine batarken ilişkilerinde özgürlük talep etmek de ayri bi salaklik ister herhalde diye düşünüyorum.

Her neyse ne demek istedigimi anlatabilmisimdir herhalde ..

Kurallar çok basitti.. Ve ben daha sana asik olmaya basladigim o günlerde gerçekten gitmeliydim..Ama kaldim..Ama yanlislar yaparak ,seni saçma bahalerle kafani karistirdim.Eski defterleri actim durdum. Zamaninda ömrümü heba eden adamla görüştüm. Ben böyle değildim,ben sana aşık olmak istemedim. Ben aci çekmeyi göze alarak kalmaliydim.Yerimi her zaman bilerek ve unutmayarak.. Ama öyle olmuyor iste..
Ben günden güne sana daha çok asik olurken ,seni daha çok severken ,senden daha fazlasini beklemeye başladım. Her gece yanimda ol istedim mesala,olamayacagini bile bile.. Olmayinca kizdim öfkelendim.. Mesajlar yetmemeye başladı çünkü ben deli gibi seni özlemeye basladim. Disarda özgürce el ele dolasalim istedim mesala,tabi ki olamazdi. Ama ben yine çok kizdim önce sana sonra kendime.. İstediğim saatte seni arayamadigim için kizdim,bana sesimi duymadan aşkım deme dediğin gün kendimden nefret ettim ben .. Olgun bir kadin olmaktan nefret ettim. İstediğim yerde seni öpemedigim sarilamadigim için kizdim. Benimle sevistigin zaman sana sarilip uyumak isterken giyinip gitmeme kizdim. Hic bir zaman ayni fotoğraf karesinde olamayacagimiza kizdim. İçimden gelip sana sürpriz yapamayacagim için sabahları elimde simitle kapinda olamayacagimi bildiğim için kizdim. Hasta olduğun o aksam yaninda olamadigim için kizdim. Seni ben beklemek istedim. İşten bana gelip saril istedim. Hiç bi zaman sana bunu söylemedim ben hep önce kendime sonra sana kizdim. İçkili olduğun o aksam koynunda olamadigim için kizdim. Ben hep kizdim sevgilim her zaman kizdim söyleyemedim..
Oysa sen bana bi söz vermedin ki ,kimse kimseye bir söz vermedi.. Ben nasilda bunları unutup kendimi kaptirip gittim? Nasil boyle bir hata yaptım kendime inanamiyorum. Ben sana aşık olmamaliydim. Olduysam yerimi kabul ederek kalmaliydim ama kaldiramadim. Kaldiramiyorum..
Ben hayalimde ki dünyada seni sadece benim sevgilimmiş  gibi düşünürken, gerçek dünyada seninle olamamanin arasında gidip geliyorum ..
Sadece sen ,sadece benden oluşan benim hayalimde ki bizim dünyamizda herşey ne kadar güzel ise ,bizim olmamiz mümkün olmayan gerçek dünyada tam tersi ,herşey bir kabus oluyordu benim için..
Ve sen karsinda çoğu zaman iki,bazen çok daha fazla Pelin görebiliyordun..
Evet seni çok seven,herşeyden çok seven,aşık olan,senin için ölebilecek,senin için dünyaya tersine döndürebilecek, herşeyden vazgeçebilecek ama ayni zamanda sana çok kızan ,öfke duyan,sana güvenmeyen,ilişkiye inanmayan ..
Tüm bunların hepsi nasil bir arada olabilir sence? Mümkün mü? Bir insan ayni anda başka bir insan için dünyaya tersine döndürebilecekken aynı zamanda ona nasil inanmaz ve güvenmez?

Bugune kadar sana söylediğim herşeyi her bahaneyi geri alıyorum.

Ve hatta şasiracaksin belki ama ,uzun zaman sonra benim evlilik gibi bir korkum olmadigini farkettim. Hatta şöyle söyleyeyim. Bunu yapmayi çok istiyorum. Hicbir korkum yok bu konuda .. Ve birgün en guzelini yapacagimida inanıyorum.. Anne olacagimida biliyorum ..

İste bu yüzden beni anlamini istiyorum. Kendini bana " seni seviyorum" demek için mecbur değilsin. Bana hic birşey söylemen benim için hic bir şey yapman gerekmiyor. Tabi ki üzülüyorum ama geçecek biliyorum.
Sen olsan da olmasan da ben bizim dunyamizda seni sevmeye devam edeceğim.. Dilerim bir gün tekrar baba olursun .. Beni anla ..

Aşık olmamam gereken bi adama aşık oldum .. Gitmeliydim .. Gidemedim ..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana öyle birşey yaz ki,kim olduğumu hatırlayayım!